Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:28:39 GMT

قیمت ۱۱ تا ۱۳ هزار تومانی مرغ در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۶۰۰

قیمت ۱۱ تا ۱۳ هزار تومانی مرغ در تهران

خبرگزاری تسنیم: قیمت مرغ از ماههای گذشته به قیمت مناسبی برای مصرف کنندگان به فرورش میرسد به طوری که در مقاطعی نرخ این محصول حتی پایین تر از نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز به دست مصرف کننده می رسد اما با این وجود این امر نارضایتی مرغداران را نیز به همراه داشته است.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم(تازه) در فروشگاهی در خیابان مولوی تهران 11 هزار تومان و هر کیوگرم ران مرغ 9 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کیلوگرم مرغ گرم در محله جیحون 12 هزار تومان و در صادقیه 12 هزار و 900 تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی نیز در بازار 18 تا 21 هزار تومان به فروش می رسد.

بنابراین گزارش قیمت مصوب مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ 12 هزار و 900 تومان، هر کیلوگرم مرغ زنده 8 هزار و 550 تومان و هر کیلوگرم تخم مرغ 7 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

با وجود اینکه قیمت مرغ در بازار به قیمت مصوب و در برخی از مناطق تهران حتی کمتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می‌رسد اما این امر با نارضایتی مرغداران همراه است و از فروش محصولات خود با ضرر و زیان خبر میدهند.

با وجود کاهش نرخ مرغ در حال حاضر، مرغداران پیش بینی افزایش قیمت این محصول در شب عید را دارند که طبق روال هر ساله با افزایش تقاضا در این ایام قیمت این محصول افزایش می یابد؛ به صورت جسته گریخته نیز خبر هایی وجود دارد که مرغداران کمی از میزان جوجه ریزی خود کاسته اند تا قیمت مرغ در آتی افزایش باید.

بنابر این گزارش مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در این ارتباط اظهار کرد که قیمت مرغ در دامنه 11 تا 12 هزار تومان در نوسان است و کشور در وضعیت بسیار مناسبی به جهت ذخیره مرغ قرار دارد.

وی افزود: هیچ زمانی در دوره اجرای سیاستهای تنظیم بازار، چنین ذخیره‌ای وجود نداشته است، در این میان، در بسیاری از کالاها نگرانی از بابت ذخیره نداریم و شرایط بسیاری بهتری نسبت به اوایل سال جاری تجربه می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

منبع: مهر

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا