Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل محسنی سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش کارکنان و با توجه به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در خصوص آموزش و ترویج استاندارد، این اداره کل در سال ۹۸ اقدام به برگزاری بیش از ۳۰ دوره آموزشی ویژه پرسنل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: تعدادی از دوره‌های آموزشی مذکور به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش کارکنان توسط سامانه آموزش سازمان ملی استاندارد برای کارکنان برنامه‌ریزی شد که این اداره کل با اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم امکان بهره‌برداری حداکثری پرسنل از این دوره‌های آموزشی را فراهم کرد.

محسنی بیان کرد: تعدادی از دوره‌های آموزشی نیز به صورت کلاس‌های حضوری و استفاده از اساتید مجرب و تایید صلاحیت شده برگزار گردید.

به گفته سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان، این دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های آموزشی عمومی، شغلی و بهبود مدیریت و با رعایت شاخص سرانه آموزش کارکنان و مدیران برگزار شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوره آموزشی اداره استاندارد پروانه استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صادق ستاری فرد در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلید استان فارس، گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: معلمان قله‌های بسیاری همچون قله های؛ علم، عطوفت، مهربانی، نجابت، ایثار و از خود گذشتگی را فتح  و وجودشان را برای دانش آموزان هزینه می‌کنند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی توجه به سرمایه انسانی بود که پیروزی را ممکن ساخت لذا گردهمایی معلمان حول یک محور باعث تحول در جامعه می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیامبر اسلام در ابتدا برای نیل به هدف تربیت نیروی انسانی، مسجد را بنا کرد لذا اکنون ما هم در آموزش و پرورش نیاز به ایجاد فضا‌های مختلف آموزشی و تربیتی مطلوب داریم تا تربیت به معنای واقعی کلمه محقق شود.
صادق ستاری فرد ادامه داد: گام بعدی پیامبر (ص) ارائه محتوا بود و قرآنی را که از جانب خداوند بر او نازل شد به جامعه معرفی کرد و امروز ما باید بر اساس سند تحول بنیادین، محتوای خوب ارائه دهیم.
گفت: نظام محاسبه‌ای که پیامبر (ص) انجام دادند همان نظام ارزشیابی امروزی است که ما باید در دستور کار قرار دهیم، زیرا جهت دهنده همه ارکان تربیتی، نظام ارزشیابی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ، پارسال به صراحت از هزینه کردن در آموزش و پرورش به عنوان سرمایه گذاری یاد کردند،  بنابراین ضروری است که سهم بودجه‌ای آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور، افزایش یابد.
۵۰۰ معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس صبح امروز به قله «بل» بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران