Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک کشاورزی برای آن دسته از مشتریانی که دارای تلفن همراه غیر هوشمند هستند امکان دریافت رمز دوم پویا را از طریق پیامک فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، ارائه خدمت رمز دوم پویا برای آن دسته از مشتریانی که فاقد تلفن همراه هوشمند هستند از طریق پیامک فراهم شده و بر روی کلیه خودپردازهای بانک کشاورزی قابل دسترس عموم مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب، عملیات درخواست استفاده از رمز دوم یکبار مصرف پیامکی تکمیل و برای انجام تراکنش‌های غیر حضوری با رمز دوم، با ارسال پیامک چهار رقم انتهای کارت به سرشماره مطروحه، رمز یکبار مصرف دوم برای کارت مورد نظر مشتری تولید و به شماره تلفن همراه ثبت شده در هاست بانک پیامک خواهد شد.
ضمنا به زودی دکمه ای در همه ابزارهای پذیرش رمز دوم کارت تعبیه خواهد شد تا مشتریان در صورت انجام ثبت نام در خودپرداز، با فشردن این دکمه، بدون نیاز به ارسال پیامک به سرشماره فوق الذکر، درخواست خود را برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف پیامکی ارائه کنند.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم

به گزارش صدای ایران،خبرگزاری تسنیم نوشت: در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!