Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:16:57 GMT

سندرز از رقبای دموکرات جلو زد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۲۳۶

سندرز از رقبای دموکرات جلو زد

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج نظرسنجی که به طور مشترک از سوی رویترز و مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس انجام شد نشان می‌دهد برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، از سایر رقبای دموکرات خود پیش افتاده و نظر مساعد ۲۰ درصد از رای‌دهندگان هم‌حزبی خود را جلب کرده است حال آنکه این رقم برای جو بایدن مدعی اصلی عنوان ریاست جمهوری از حزب دموکرات که در کارنامه خود سابقه معاونت باراک اوباما را نیز دارد، ۱۹ درصد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این نظرسنجی، سندرز در مقایسه با دیگر رقبای دموکرات، حمایت بیشتری از سوی رای‌دهندگان آفریقایی‌تبار جلب کرده است. این نسبت در مقایسه با بایدن ۵۶ به ۵۴ درصد است.

وی در مقایسه با بایدن از برتری ۱۰ درصدی نیز در جلب آراء اسپانیایی‌تبارها برخوردار است.

گفتنی است برتری نسبی سندرز در برابر بایدن درحالی است که وی به سوسیالیست بودن معروف است که چندان با نظام سرمایه‌داری آمریکا سازگار نیست.

کد خبر 4828394 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنی سندرز نظرسنجی رویترز حزب دموکرات آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی سوریه لیبی روسیه برجام انگلیس ترکیه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!