Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اشرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی ۹ ماه گذشته یک هزار و ۳۱۰ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد شعب اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۲۷۳ مورد تاکنون مختومه شده است، بیان کرد: متخلفان در این بخش به پرداخت پنج میلیارد و ۱۰ میلیون ریال محکوم و این جریمه به حساب دولت واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام ۱۲۶۴ مورد بازرسی توسط گشت‌های سیار

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به ورود هزار و ۴۴۳ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز، عنوان داشت: از این تعداد نیز تاکنون هزار و ۳۹۰ مورد مختومه و جریمه ۱۹۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریالی از متخلفان وصول شده است.

اشرفی از وصول جریمه ۴۶۳ میلیون ریالی در پرونده‌های مربوط به بخش بهداشت، دارو درمان خبر داد و گفت: طی ۰ ماهه امسال ۲۴۵ پرونده در این بخش وارد شعب اجرای احکام استان شده که از این تعداد ۲۴۲ مورد تاکنون مختومه شده است.

وی به بازرسی ۳۳۵ اکیپ گشت سیار در این مدت اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی هزار و ۲۶۴ مورد بازرسی توسط این گشت‌های سیار انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۱۴۷ پرونده برای متخلفان تشکیل و متخلفان به پرداخت سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال محکوم شدند.

کد خبر 4828233

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیرجند قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان تعطیلی مدارس قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرائم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند