Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌همراه وزرای کشور، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که به‌منظور بازدید از مناطق سیل‌زده وارد فرودگاه کنارک شده بودند با بالگرد عازم مناطق سیل‌زده شد.

به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام روحانی در این بازدید وضعیت منطقه کلانی بخش دشتیاری شهرستان چابهار را که یکی‌از اصلی‌ترین کانون‌های بحران سیل بلوچستان است مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌و‌گوی نزدیک با سیل‌زدگان کلانی دشتیاری یکی از کانون‌های بحران سیل و بازدید هوایی از مناطق سیل‌زده اولین برنامه رئیس جمهور است.

رئیس جمهور بعد از آن در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت می‌کند و شب به تهران بازمی‌گردد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور بازدید هوایی مناطق سیل زده سیل سیستان و بلوچستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید