Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین/ سارا جعفرزاده: شهرک شهید بروجردی درمنطقه ۱۵ در مسیر ۴ بزرگراه مهم از جمله بزرگراه‌های آزادگان، بعثت، امام علی (ع) و بسیج قرار گرفته و همین موضوع باعث می‌شود علاوه بر دسترسی آسان به محله های همجوار، مشکلاتی هم برای اهالی این شهرک مسکونی به وجود بیاورد.

یکی از مشکلاتی که همواره اهالی این شهرک از آن گله‌مند بوده اند، ناامنی، تردد افراد کارتن خواب و معتاد و سرقت اموال شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها ساکنان از سرقت خودرو و لوازم آن، سرقت از انباری‌های داخل بلوک‌ها و حتی سرقت از منازلشان اعلام نارضایتی کرده‌اند و با مراجعه به کلانتری کیانشهر پرونده موضوع را به صورت قانونی پیگیری کرده است.

با توجه به اینکه در مجاورت شهرک مسکونی شهید بروجردی مرکز خرید زیتون قراردارد، میزان رفت وآمد شهروندان و تردد خودروها در روزهای پایانی هفته در این محدوده افزایش می‌یابد و به همین دلیل حضور عوامل نیروی انتظامی در این هنگام امری ضروری است.

«وحید رضا محمدی» شهردار منطقه ۱۵ در این باره گفت:‌ «امنیت یکی از نیازهای ضروری شهروندان است و ما هم در این زمینه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و از همین رو با توجه به ضرورت حضور نیروی انتظامی و درخواست‌های مکرر شهروندان، با بنیاد مستضعفان در حال مذاکره و تهاتر برای ایجاد کلانتری هستیم و در حال حاضر هم کانکسی برای جانمایی در داخل شهرک شهید بروجردی تهیه شده که امیدواریم با جانمایی آن و حضور عوامل انتظامی از مشکلات اهالی کاسته شود.»  

کد خبر 478836 برچسب‌ها امنیت بنیاد مستضعفان شهرداری منطقه ۱۵

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امنیت بنیاد مستضعفان شهرداری منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 751453

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم