Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: توزیع ۹۰۰ تن ذرت و جو در بین دامداران مناطق سیل‌زده شهرستان‌های چابهار و شهرستان کنارک آغاز شد. تاریخ انتشار: 13:23 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۸۶۶

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در این بازدید از آغاز توزیع ۹۰۰ تن ذرت و جو میان دامداران روستا‌های پیرسهراب و عورکی از شهرستان چابهار و زراباد شهرستان کنارک خبر داد.

حسن عباسی معروفان خاطرنشان کرد: از این حجم ذرت و جو، ۱۰۰ تن به صورت بلاعوض در اختیار دامداران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: توزیع این نهاده‌ها با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت معدن تجارت، استانداری و فرمانداری‌های مناطق مربوطه و سازمان مدیریت بحران استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام همچنین از توزیع ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد، میان خانواده‌های آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع گوشت میان خانواده‌های آسیب دیده از سیل آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: برآورد خسارت هزار میلیارد تومانی سیل اخیر در بخش کشاورزی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل زده محصولات کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته