Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:05:09 GMT

عکس ؛ لباس عجیب رقیب آسیایی سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۲۹۶

عکس ؛ لباس عجیب رقیب آسیایی سپاهان

مدافع عنوان قهرمانی عربستان در آستانه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از کیت البسه جدید خود رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه النصر عربستان یکی از چهار تیم حاضر در گروه D این فصل لیگ قهرمانان آسیا از کیت جدید خود برای حضور در مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن رونمایی کرد.

زردپوشان شهر ریاض که یکی از تیم های پرافتخار عربستان قلمداد می شوند با همکاری اسپانسر البسه خود این بار در طراحی کیت جدید تصمیم گرفتند از نماد معروف این باشگاه روی پیراهن ها به شکلی کاملا برجسته بهره ببرند که رونمایی از این طرح سرو صدای زیادی میان اهالی فوتبال و طرفداران این باشگاه به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درج اسبی به رنگ آبی آن هم به صورت برجسته روی پیراهن ها که کاملا خودنمایی می کرد باعث شد تا این کیت با استقبال عجیبی از سوی طرفداران النصر در فروشگاه ها روبرو شود. مدافع عنوان قهرمانی عربستان که با سرمربی پرتغالی و کلکسیونی از ستاره های سرشناس داخلی و خارجی این فصل هم یکی از مدعیان قهرمانی است در ACL2020 با تیم های السد، سپاهان ایران و برنده پلی آف امارات و ازبکستان مصاف خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر عربستان سپاهان النصر عربستان سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان