Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:53:49 GMT

تصفیه خانه شماره 2 فاضلاب قم افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۷۶۵

تصفیه خانه شماره 2 فاضلاب قم افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تصفیه‌خانه‌های شهر قم به روز شده است و تصفیه خانه شماره دو فاضلاب این شهر به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی جان صادق پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت تصفیه فاضلاب شهر قم اظهار کرد: تصفیه‌خانه‌های شهر قم به روز شده است و تصفیه خانه شماره دو این شهر به زودی افتتاح می‌شود، ظرفیت تصفیه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب این شهر پس از بهره برداری کامل بیشتر از حجم فاضلاب موجود در قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ادامه داد: اکنون ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب موجود در شهر قم به حدی نیست که پساب فاضلاب را از منطقه پردیسان برای تصفیه به این تصفیه خانه انتقال بدهیم و به همین دلیل باید تصفیه خانه جدیدی برای منطقه پردیسان احداث شود.

 

5 ناحیه صنعتی روستایی در قم 

محسن بهشتی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قم با اشاره به نواحی صنعتی در روستاهای استان اظهار کرد: پنج ناحیه صنعتی روستایی در بخش‌های قم پیش بینی شده است و بهره برداری از این نواحی با توجه به ظرفیت روستاها است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1392 احداث آرامستان جدید شهر قم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد، ولی سازمان بازرسی به این مصوبه ایراد گرفت و این شورا مصوبه را به کارگروه عمرانی ارجاع داد، در نهایت طرح آرامستان جدید شهر قم در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم برای تصمیم گیری نهایی، طرح می‌شود.

انتهای پیام/78004*40

منبع: فارس

کلیدواژه: صادق پور فاضلاب تصفیه خانه ایران پساب پردیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است