Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@14:58:11 GMT

کارت‌های سوخت متخلف توقیف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۹۴۴

کارت‌های سوخت متخلف توقیف می‌شود

ایسنا/اصفهان رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان گفت: با بازرسی‌هایی که از جایگاه‌های سوخت انجام می‌دهیم کارت‌هایی که به دلایل مختلف، تخلف آن‌ها به شرکت نفت ثابت شود، سه تا شش ماه توقیف می‌شوند.

علی جعفری منش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در توزیع گازهای سیلندر وجود داشت و علی‌رغم نظارت‌های هفتگی انجام می‌شود تخلفات و استفاده بی‌رویه در توزیع این‌گونه گازها بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این پس توزیع گاز سیلندرهای خانوارها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۳۵۰۰ سیلندر در شهرستان توزیع می‌شود و مصرف گاز برای شهروندان کفایت می‌کند به شرطی که صاحبان خودروهای سواری از آن استفاده نکنند، افزود: با اقدامات صورت گرفته افراد نیازمند دریافت گاز سیلندر می‌توانند مدارک مربوطه را به مراکز توزیع این‌گونه گازها تحویل دهند.

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان با بیان اینکه مراکز توزیع گاز سیلندر موظف به درج قیمت و همچنین ممنوعیت ارائه خدمات برای ماشین‌ها شدند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر در بخش گاز مایع ساماندهی شدند و بقیه هم انجام می‌شود، همچنین در شهرستان اردستان قیمت گاز مایع بین ۷۸۰۰ تا ۸۰۰۰ هزار تومان است.

جعفری منش در خصوص بازرسی از جایگاه‌های سی ان جی و بنزین، گفت: جایگاه‌های توزیع بنزین به دلیل دو نرخی بود تخلف در آن مشهود است، برای همین حساسیت در بحث بازرسی هم در پمپ بنزین‌ها و هم جایگاه "سی ان جی" وجود دارد، همچنین جایگاه‌های سی ان جی موظف به الکترونیکی کردن درگاه پرداخت شدند که تا قبل از نوروز در همه جایگاه‌های شهرستان این مهم انجام می‌شود.

وی در خصوص توقیف کارت‌های سوختی که اقدام به فروش غیرمجاز سهمیه بنزین خود می‌کنند، گفت: با بازرسی‌هایی که همکاران ما از جایگاه‌های سوخت انجام می‌دهند کارت‌هایی که به دلایل مختلف، تخلف آن‌ها به شرکت نفت ثابت شود سه تا شش ماه توقیف می‌شوند.

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان با بین اینکه هم‌اکنون در بخش توزیع نفت سفید حدود ۱۵۰ نفر ساماندهی شدند و سهمیه خود را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و بازرسی‌های مستمری که در طول دو سال گذشته انجام شده نفت سفید مصرفی خانوارها از مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر به ۳۰۰ هزار لیتر کاهش داشته که حدود ۵.۵ میلیارد تومان صرفه‌جویی در بر داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم

جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، اظهار داشت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم واز ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم.

به گزارش فارس، وی افزود: امروز بیش از ۳۰۰پروژه و طرح نیمه تمام‌ و شروع عملیات‌های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این پروژه‌ها را شاهد هستیم. پروژه‌های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. در این نمایشگاه بین المللی تمامی شرکت‌های توانمند داخلی حضور یافته اند. ️

اوجی تاکید کرد: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در رشد اقتصادی گروه نفت و‌ گاز شاهد بودیم که بی نظیر بود. در برنامه هفتم برنامه داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت و‌ گاز را به بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.

وی ادامه داد: ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شروع دولت به بیش از ۶۷۶ شرکت دانش بنیان رسیده است و نزدیک به هزار قرار داد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها بسته‌ایم. ️

وزیر نفت گفت: در مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۳ وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت گیری در جایگاه سوخت به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام‌گیرد و به همین خاطر در حال عملیاتی کردن این برنامه هستیم و از مردم می‌خواهیم که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!