Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از بازداشت مفتی داعش که دستور تخریب مسجد جامع«یونس نبی(ع)» را صادر کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الیوم السابع»، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد: نیروهای مشترک «سوات» وابسته به فرماندهی پلیس نینوا پس از تحقیقات دقیق موفق شد «شفاء نعمه» مشهور به «ابوعبدالباری»، مفتی داعش را در منطقه «المنصور» شهر موصل بازداشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ابوعبدالباری، امام و خطیب تعدادی از مساجد موصل بوده و خطبه های تحریک آمیز علیه نیروهای امنیتی ایراد می کرده و مردم را به پیوستن گروهک تروریستی داعش فرا می خوانده است.

 

وی همچنین، افکار افراطی را در زمان تسلط داعش در موصل تبلیغ می کرده است.

 

بنابراین گزارش، وی از مسئولان برجسته داعش و نیز مسئول صدور فتوای اعدام روحانیون و تخریب مسجد جامع «یونس نبی(ع)» بوده است.

 

یک منبع امنیتی در این باره، گفت: نیروهای امنیتی، این مفتی داعش را بازداشت کرده اند. خبر بازداشت این مفتی داعش در شبکه های اجتماعی بازتاب بسیاری داشت.

 

این مفتی داعشی که بیش از 200 کیلو وزن دارد، توانایی حرکت کردن نداشته و نیروهای امنیتی با وانت توانستند وی را بازداشتگاه منتقل کنند.

 

گروهک تروریستی «داعش» بین ژوئن 2014 تا ژوئیه 2017 میلادی کنترل موصل را در دست داشت.

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی مسجد طرح ملی فهما نماز جمعه رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما فهما مساجد جهان مفتی داعش بازداشت موصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیرمنگام امروز سیزدهمین برد فصل خود را با پیروزی ۱-۰ برابر نوریچ به‌دست آورد اما سرنوشت آنها برای بقا، به نتایج تیم‌های دیگر نیز بستگی داشت.

پلیموث در دیداری حساس موفق شد هال سیتی رده هفتمی را شکست دهد و بدین ترتیب بیرمنگام در رتبه بیست و دوم ماند و سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شد.

با سوت پایان بازی امروز بیرمنگام، هواداران عصبانی به زمین ریختند و خشم خود را علیه تام واگنر، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، ابراز کردند.

در حالی‌که نیروهای امنیتی قصد داشتند با هواداران مقابله کنند، دو طرف با همدیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی در ورزشگاه دیده شد. هواداران در حال درگیری با نیروهای امنیتی علیه تام واگنر هم شعار می‌دادند.
با این حال این صحنه‌ها دوام چندانی نداشتند و پس از لحظاتی هواداران به سکوها فرستاده شدند.

بیرمنگام در اوایل این فصل در رتبه ششم قرار داشت اما تام واگنر علیرغم نتایج خوب، تصمیم گرفت جان یوستیس، سرمربی باشگاه را اخراج کند و وین رونی را جانشین او کند.

رونی نتایج فاجعه‌باری ثبت کرد و پس از ۹ باخت در ۱۵ بازی جایش را استیو اسپونر، سرمربی موقت داد و سپس تونی موبری جایگزین او شد. این مربی هم پس از ۸ بازی به دلیل سلامتی از هدایت بیرمنگام کناره‌گیری کرد و مارک ونوس به‌صورت موقت جای او را گرفت. در ادامه گری رووت سرمربی تیم شد اما او هم نتوانست نتایج چندان خوبی با این تیم بگیرد و با شکست امروز سقوط آنها به لیگ یک قطعی شد.

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس