Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی، ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی شهرستان بردسکن کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم که شنبه 28 دی‌ماه برگزار شد، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: شهرستان بردسکن به دلیل تعداد بیمه شده بالایی که دارد شرایط احداث مرکز درمانی را داشت.

حمید داستانی افزود: مرکز درمانی شهرستان بردسکن به یکی از قطب‎های منطقه تبدیل خواهد شد، اگرچه با مراکز درمانی، بیمارستان‎ها و آزمایشگاه‌های دیگر نیز قرارداد داریم اما مسئولان شهرستان به خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از 4 سال قبل پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس مجوزهای صادر شده در این شهرستان درمانگاه سطح یک ساخته می‎شود، این گونه درمانگاه‌ها معمولا حدود 2 تا 2200 متر زیربنا دارند.

داستانی اظهار کرد: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن بین 12 تا 15 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبار شده و در بازه زمانی 18 تا 24 ماهه از زمان شروع به کار پیمانکار پروژه ساخته می‎شود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت پروژه از سال آینده آغاز خواهد شد، گفت: مراکز درمانی ملکی خدمات رایگان ارائه می‎دهند و تسهیلات و شرایط خوبی را برای رونق تولید فراهم می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش می‎شود این پروژه به بهترین وجه ممکن به نتیجه برسد، چون زمین درمانگاه مناسب و در بهترین مکان قرار دارد سعی می‎کنیم بسیاری از خدمات مورد نیاز ارائه شود.

وی مطرح کرد: انتظار داریم شهرداری بردسکن در ساخت پروژه همکاری داشته باشد از سویی ما نیز قول می‌دهیم پیگیری‎های لازم را برای داشتن بهترین درمانگاه در شهرستان انجام دهیم.

داستانی افزود: سه پروژه دیگر را که طی دو سال گذشته در سایر شهرستان‌ها شروع کرده‌ایم، شهرداری‎ها برای صدور پروانه مبلغ زیادی را مطالبه نکردند، هفتم بهمن‎ماه مناقصه دیوارکشی پروژه را برگزار می‎کنیم و بلافاصله عملیات آغاز می‌گردد و طی 4 ماه به اتمام می‎رسد؛ البته در این فاصله پیمانکار اصلی برای احداث پروژه انتخاب می‎شود.

وی یادآور شد: اگر خیران آمادگی کمک مالی داشته باشند، حاضر هستیم کمک‎هایشان را با نام خودشان در بخش‎های از پروژه هزینه کنیم.

همچنین در این مراسم فرماندار بردسکن گفت: از سال‌ها قبل پیگیر این پروژه بسیار مهم در سطح شهرستان بودیم و امروز با پیگیری‌های صورت گرفته و خدمات دولت شاهد کلنگ‌زنی مرکز درمانی تامین اجتماعی بردسکن هستیم.

مجتبی شاکری افزود: به رغم همه خدماتی که دولت در حوزه بهداشت و درمان و توزیع عادلانه حوزه بهداشتی و درمانی در سطح کشور داشته با توجه به وجود 9 هزار بیمه شده اصلی و 36 هزار بیمه شده تبعی یکی از نیازهای اساسی بردسکن در سطح شهرستان درمانگاه تامین اجتماعی بود.

وی بیان کرد: با توجه به این تعداد بیمه شده اما بسیاری به خصوص بازنشستگان برای درمان مجبور بودند به شهرستان‌های اطراف و مشهد مراجعه کنند، که در همین راستا یکی از نیازها و مطالبات جدی بازنشستگان تامین اجتماعی از مسئولان در سطح شهرستان بردسکن احداث درمانگاه تامین اجتماعی بوده است.

فرماندار بردسکن اظهار کرد: به رغم تمامی محدودیت‌های مالی که دولت امروز با آن مواجه است با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات ساخت این پروژه به زودی آغاز می‎شود.

وی گفت: با توجه به اینکه اعتبار پروژه پایدار است، امیدواریم در بازه زمانی بسیار کم پروژه به بهره‌برداری برسد و به جز مردم بردسکن شهرستان‌های همجوار و اقماری نیز از این پروژه ارزشمند برخوردار شوند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: با توجه به اینکه پتانسیل شهرستان در بخش معادن رو به توسعه است و در سال‌های آینده قطعا شاهد اشتغال‌زایی و پیشرفت بیشتری در این عرصه خواهیم بود به همین علت درمانگاه تامین اجتماعی نیاز ضروری بود.

بهروز بنیادی گفت: اگرچه ایجاد یک پروژه جدید در این شرایط اقتصادی کار بسیار سختی است اما با تمهیداتی که فراهم شد و گزارش‌هایی که به مسئولان کشور ارائه گردید؛ این مهم محقق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تامين اجتماعي بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فازنخست ساخت طرح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شامل احداث فونداسیون، اسکلت‌وسازه اصلی ساختمان با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات فازدوم احداث آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار فازدوم احداث بیمارستان‌ تأمین‌اجتماعی این شهرستان، ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن، ۲۸ ماهه است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین‌اجتماعی، تنها بیمارستان در حال احداث این نهاد در غرب‌کشور است، ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات‌درمانی افراد تحت‌پوشش بیمه‌درمانی تأمین‌اجتماعی خواهد شد.

عباسی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندان‌پزشکی و اورژانس می‌شود و تمامی هزینه‌های درمان برای کسانی که تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد