Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@19:02:47 GMT

سفر موتورهای سرقتی از تهران تا فریدون‌کنار

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۰۳۳

سفر موتورهای سرقتی از تهران تا فریدون‌کنار

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری گفت: در پی افزایش وقوع سرقت موتور سیکلت به شیوه و شگردهای مشابه در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۶ نامجو، با تعامل و همکاری عوامل کلانتری مذکور فیلم و تصاویری از محل‌های سرقت در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و پایش و بررسی فیلم‌های ضبط شده نشان داد سارقین با یک دستگاه پراید در محل‌های سرقت حاضر و اقدام به سرقت موتور سیکلت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاه چهری گفت: با بررسی به عمل آمده و بازبینی فیلم، پلاک خودرو سارقین شناسایی و مشخص شد مالک خودرو فردی به نام وحید است. بلافاصله کارآگاهان با تحقیقات پلیسی متوجه شدند متهم با همدستی فردی به نام مهرداد اقدام به سرقت موتورسیکلت‌ها می‌کند. اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه سارقین آغاز و دستگیری متهمین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام پس از چندین روز تلاش بی وقفه در یک عملیات ضربتی متهمین در مورخه ۱۴/‏۱۰/‏۹۸‬ دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پایگاه سوم آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات انجام شده، متهمین بدواً منکر هر گونه سرقت بوده؛ ولی با ارائه شواهد و مستندات موجود، ناچاراً لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۱۱ دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرده و گفتند که موتورسیکلت‌ها را به شخصی به نام جمال در شهرستان فریدون‌کنار فروخته اند. بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پایگاه سوم به شهرستان مذکور اعزام و ضمن دستگیری خریدار اموال مسروقه، تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت با شماره‌های معلوم را نیز کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: ارزش اموال سرقتی توسط متهمین ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود و کلیه شکات شناسایی شدند. با انتقال آخرین متهم و وسایط نقلیه مکشوفه به تهران، به منظور انجام تحقیقات تکمیلی متهمان با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۵) تهران در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت موتورهای سرقتی سفر موتورهای سرقتی از تهران تا فریدون‌کنار سرهنگ کارآگاه کامیار چهری افزایش سرقت موتور سیکلت حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۶ نامجو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو