Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام است، گفت: حاج قاسم تکلیف‌گرا و مصداق بسیاری از آیات قرآن بود لذا امروز باید در مکتب شهید سلیمانی شاگردی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم بزرگداشت سردار سرافراز جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اقدام تروریستی آمریکا در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی برای خود او نهایت آرزو و استجابت دعا و قبول شدن دعای ۴۰ ساله برای آسمانی شدن آن سردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در مراسم دعای عرفه سال گذشته در مشهد مقدس از حضرت رضا(ع) شهادت خواست و رهبری به او بخاطر این شهادت تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت او‌ برای جبهه و مکتب مقاومت باعث جان دادن به آن و جاودانی گشتن آن شد، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی عالم را تکان داد.

وی افزود: دشمن گمان داشت با شهادت طهرانی مقدم صنعت موشکی ما تعطیل می‌شود و همچنین جریان مقاومت ما نیز با شهادت حاج قاسم تعطیل خواهد شد اما از زمانی که تهرانی مقدم شهید شد جریان موشکی کشور سرعت یافت.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه تشییع شهید سلیمانی در مشهد یکی از برجسته ترین تشییع ها بود تصریح کرد: ترامپ با شهادت حاج قاسم خواب راحت را از دست داد.

وی افزود: با رفتن این بزرگان مکتبشان می ماند زیرا اینها شاگردان امام حسین(ع) هستند و این شهادت‌ها برای جبهه مقاومت مبارک بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن بااهمیت دانستن ابعاد الگویی حاج قاسم و ضرورت پرداختن به آن ادامه داد: حاج قاسم با توان خودش تبدیل به الگو شد و نه اینکه خدا او را استثتا آفریده بود بلکه خودش، خودش را استثنا کرد لذا باید از حاج قاسم سلیمانی  الگو بگیریم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود و درک درست از مواضع رهبری داشت و برای عمل به فرمان رهبری پیش رو بود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات حاج قاسم این بود که قدردان رهبری باشیم و قدردانی با فهمیدن ایشان و عمل به فرامین ایشان است لذا حاج قاسم سلیمانی فردی یک بعدی نبود بلکه فردی جامع بود.

وی با اشاره به قدرت تدبیر، منطق و اقناع سازی مثال زدنی شهید سلیمانی افزود: سید حسن نصرالله نیز همواره به تدبیر حاج قاسم اعتراف داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی کاری نداشت که نتیجه یک کار چه می‌شود، او فقط به تکلیف خود توجه می کرد و انجام می داد البته شهید سلیمانی از کنار امور منکر بی تفاوت عبور نمی‌کرد.

وی افزود: من بعد از شهادت شهید حججی بررسی کردم که چزا خدا این شهید را آنقدر عزت و آبرو داد و متوجه شدم که این شهید همواره می‌خواست گمنام باشد اما خدا او را بالا برد که این ها همه از اخلاص این شهید بود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به جهان اسلام است و تنها متعلق به کرمان یا ایران نیست و پاسخ آن‌هایی که می‌گفتند «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» را داد.

وی ضمن اشاره به ساده زیستی حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم تکلیف گرا بود و مصداق بسیاری از آیات قرآن بود لذا در مکتب شهید سلیمانی باید شاگردی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر
  • شهادت رئیس مکتب تشیع تسلیت باد
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است