Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنان و مردان ساکن کمپ‌های اسکان موقت برپا شده توسط هلال احمر از وجود برخی نارسایی‌ها و کاستی‌ها گلایه‌مند‌ند و از خیرین می‌خواهند در این شرایط سخت با تهیه لوازم گرمایشی و پوشاک مناسب در کنارشان باشند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مناطق سیل زده شرق هرمزگان، پس از آنکه سیلی عظیم و گسترده جنوب شرقی کشور از جمله دو شهرستان جاسک و بشاگرد را در بر گرفت مردم حاشیه رودخانه‌های فصلی خانه و کاشانه خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم سیل زده شرق هرمزگان خواهان جابه‌جایی روستاهای خود هستند + فیلمهرمزگان| 6 کمپ اسکان موقت برای سیل‌زدگان احداث شده است+ فیلمهرمزگان| اسکان موقت روستاییان بخش لیردف جاسک در کمپ های هلال احمر+تصویر

پس از این اتفاق گروه‌های امدادی از نیروهای مسلح و هلال احمر وارد میدان شدند و با خدمات‌رسانی مستمر سعی در کاهش آلام سیل‌زدگان داشته و دارند و برای اسکان موقت روستاییانی که زندگی خود را از دست داده‌اند 6 کمپ اسکان موقت ایجاد شد.

به همین علت و برای جویا شدن آخرین اوضاع و شرایط افراد سیل‌زده سری به یکی از کمپ های ایجاد شده زدم تا نظر مردم را بشنوم، مردم برپا کردن چادر را را قابل تقدیر می‌دانند اما آن را راهکاری پایدار برای در امان ماندن از گزند خطرات ناشی از سیل نمی‌دانند.

وقتی وارد این کمپ‌ها می‌شوید تازه طعم محرومیت و مظلومیت را احساس می‌کنید، اینجا مردمان نجیبی دارد که برخی‌ها از روی نجابت حتی حاضر نیستند مشکلات خود را بیان کنند و می‌گویند خودتان این مشکلات را می‌بینید آنها را به مسئولان بگویید. 

ساکنان این کمپ‌ها سرمای شب‌های این مناطق را طاقت‌فرسا عنوان می‌کنند و می‌گویند شب‌ها به قدری سرد است که از این سرما خوابمان نمی‌برد و از خیرین و مسئولان می‌خواهند برای پوشاک گرم، وسایل گرمایشی و البته اسکان دائم آنها در مناطقی که دیگر چنین بلاهایی را تجربه نکنند فکری اساسی کنند و در این شرایط سخت کمک رسانشان باشند.

در ادامه گزارش اختصاصی خبرگزاری تسنیم از کمپ اسکان موقت روستای حاجی آباد در شهرستان جاسک را مشاهده خواهید کرد:

گزارش از میثم میرزاده

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس