Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در این استان آسیب های اجتماعی فراوانی داریم که به یکی از چالش‌های اصلی پیش رو کرمانشاه تبدیل شده اند.

وی با بیان اینکه باید بر چالش‌های حوزه اجتماعی غلبه کنیم، افزود: باید کانون‌های آسیب‌های اجتماعی شناسایی و سپس نسخه‌هایی خاص برای کاهش هر کدام از آنها ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه خودباوری ایجاد کنیم، گفت: در زمینه مبارزه با چالش ها هیچ کس نباید تماشاچی باشد و همه باید پای کار بیایند.

بازوند افزود: آسیب های اجتماعی زیرپوست جامعه هستند و اگر غفلت کنیم تبدیل به گسل های اجتماعی می شوند که می توانند بسیار آسیب رسان شوند.

وی با اشاره به هجمه اقتصادی و فرهنگی تمام عیار دشمن علیه کشور و مردم گفت: در این هجمه باید با تقویت سرمایه های اجتماعی به مقابله برخیزیم و تقویت این سرمایه جز با پای کار آمدن همه دستگاه ها و بویژه رسانه ها میسر نمی شود و همه باید برای مقابله با آسیب ها و تقویت سرمایه های اجتماعی تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود ادغام امور اجتماعی و فرهنگی، سلامت و امنیت غذایی، بانوان و خانواده و میراث فرهنگی و صنایع دستی در یک کارگروه تحت عنوان کارگروه اجتماعی را «تصمیمی ناپخته» توصیف کرد.

بازوند عنوان کرد: نیاز است گروه های تخصصی در این کارگروه ایجاد شده و مباحث تخصصی و چکش کاری شده در این کارگروه مطرح شود.

وی افزود: آسیب های اجتماعی فراوانی در استان داریم و باید بتوانیم با چهار کارگروهی که در هم ادغام شده بر آن غلبه کنیم.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: این تجمیع کارگروه ها شاید فرصتی باشد برای همفکری و هم افزایی بیشتر و باید در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی جدی ورود کنیم. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آسیب های اجتماعی اجتماعی و فرهنگی جامعه خانواده صنایع دستی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهدبا بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود،گفت: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم.

مهدی ابراهیمی  افزود: در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند. ۷۵ درصد این افراد مرد، ۱۹ درصد زن و ۶ درصد نیز کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهدگفت: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان مثبت بوده که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی افزود: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

وی گفت: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، تکدی‌گری می‌ کنند.

 

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد