Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:10:32 GMT

بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس در خصوص وقایع اخیر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۰۲۵

بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس در خصوص وقایع اخیر

یک عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در خصوص اتفاقات اخیر را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه که محمدعلی وکیلی آن را قرائت کرد به شرح زیر است:

«اتفاقات هفته‌های اخیر روشنگر زوایای تاریکی از خصومت‌های آشکار و پنهان دشمنان ملت آزاده و سربلند ایران اسلامی بود. اعمال تروریستی‌ترین روشی که دولت جبار در به شهادت رساندن سردار همیشه سرافراز جبهه جهانی مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی به کار گرفت، منجر به حضور با شکوه مردم در تشییع آن بزرگ مرد جبهه مقاومت شد که بروز دشمنی‌ها و خصومت‌ها را به دنبال داشت و باعث عیان شدن نیت‌های پنهان دشمنان خارجی و دستپاچگی آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ماشه که توسط کشورهای اروپایی طرف مذاکره بیان شده است، نشان دهنده تحقیر آنان توسط دولت تروریستی آمریکا بود. این طرح مشخص کرد مشکل آنها طرف ایرانی نیست بلکه بلکه تبعیت تحقیرآمیز آن ها از آمریکا است. در اتفاقات اخیر حرکت سخیف و خلاف قانون سفیر انگلستان با حضور در بین تعدادی فریب خورده در مقابل دانشگاه امیرکبیر، قابل توجه است. آن هم سفیر کشوری که ملت قهرمان ایران خاطره خوشی در یکی دو قرن اخیر از آنها در ذهن ندارند. آنچه گذشتگان این آب و خاک از انگلیس به یاد دارند عبارت است از ۱۰ میلیون کشته قحطی مصنوعی و نقش برجسته انگلستان در به قدرت رسیدن رژیم منحوس پهلوی و اقدامات اخیر آنها. می‌طلبد که وزارت امور خارجه با استناد به قانونی که مجلس در ارتباط با کاهش سطح روابط به این وزارتخانه داده است، اقدام عاجل و قاطع انجام دهد. اگرچه از لحن و دست نوشته وزیر امور خارجه مستفاد می‌شود که این وزارت‌خانه با رویکرد جدیدی به موضوع سفیر انگلستان ورود می‌کند اما نوشتن و تغییر لحن کفایت نمی‌کند و اقدامات قاطع مبتنی بر برخورد انقلابی را می‌طلبد. ما نمایندگان مردم در مجلس نه در مورد برجام بی جان نافرجام بلکه در ماندن و همکاری با آژانس تصمیم خواهیم گرفت تا به غربی‌ها و طرف‌های مذاکره تفهیم کنیم که نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران در تصمیمات قاطع و انقلابی در تنگنا درنگ نخواهد کرد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب