Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف  و امور خیریه هرمزگان در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: در گام دوم مجموعه افق امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شدیم.

حجت الاسلام حسین مهدیان گفت: براساس تفاهمنامه بین اوقاف وامور خیریه و ستاد دیه استان هرمزگان، ۸ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:در طی مدت یک ماه از تاسیس مرکز افق در بقعه متبرکه امام زاده سید مظفر یک مجموعه خدماتی برای اشتغال ۱۰ نفر از بانوان انجام شده است ودر گام دوم مجموعه افق موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات انجام گرفت.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان افزود: یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در جامعه نبود سرپرست در کنار خانواده است که با همت اداره اوقاف وامور خیریه و ستاد دیه برای حل این مشکلات در حال پیگیری است.

حجت الاسلام مهدیان گفت: با توجه به نیاز‌های جامعه امروز در سدد اصلاح نیات واقفین در جهت اجرای دقیق و متناسب با نیاز جامعه در سطح استان هستیم.

احمد مرادی نژاد رئیس ستاد دیه استان هرمزگان گفت: تفاهم نامه فی ما بین اوقاف وامور خیریه و ستاد دیه استان هرمزگان بر مبنای کمک این دو دستگاه اجرای برای زندانیان غیر عمد برگزار شد.

او افزود: هدف از این تفاهم نامه فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه وقف بر مبنای ایجاد وقف‌های جدید با نیات آزاد سازی زندانیان غیر عمد در استان راه اندازی شده است.

رئیس ستاد دیه استان هرمزگان با بیان اینکه وقف در همه موارد وجود دارد افزود:، ولی در مورد آزادی زندانیان تاکنون در استان اتفاق نیافتاده بود که با تفاهمنامه نهادینه شود.

احمد مرادی نژاد گفت:ستاد دیه استان از همه اقشار و نیکو کاران خیر اندیش، نهاد‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این امر خداپسندانه نیاز به کمک و یاری را می‌طلبد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی