Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:33:13 GMT

نامجو مطلق: در بلاتکلیفی مطلق هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۹۶۱

نامجو مطلق: در بلاتکلیفی مطلق هستیم

مربی استقلال می گوید تغییر برنامه بازی های این تیم آبی ها را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

مجید نامجو مطلق در این باره به ورزش سه گفت: واقعا شرایط سخت است، تا می خواهیم در مورد بازی های پیش رو برنامه ریزی کنیم بازی مان لغو می شود. این شرایط برای ما مشکل ساز شده است و خودمان هم نمی دانیم چه کار کنیم.

 

او ادامه داد: ما 8 روز دیرتر از سایر تیم ها تمرینات مان را آغاز کرده ایم و برنامه بازی ها را دقیقا نمی دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی روز سه شنبه برنامه ریزی کرده بودیم و حالا می گویند بازی با الکویت روز جمعه یا شنبه برگزار می شود و هنوز مشخص نیست آیا این بازی در این تایم برگزار می شود یا نه.

 

مربی استقلال در مورد شرایطی که پیش آمده می گوید: در بلاتکلیفی مطلق هستیم. زمان بازی مان را نمی دانیم و طراحی تمرین نداریم، نمی دانیم چه زمانی باید  به بازیکنان فشار بیاوریم چون مشخص نیست چه زمانی باید بازی کنیم.

 

 

نامجو مطلق در مورد انصراف باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا گفت: این را هم نمی دانیم و این تصمیم مدیریت کلان ورزش است. هنوز چیزی به ما به صورت رسمی ابلاغ نشده است و ما به عنوان اعضای کادرفنی نمی توانیم در این باره نظر بدهیم. در نیم فصل دوم بازی ها هر 4 روز است و بازی کردن در کشور ثالث خستگی بازیکنان ما  را زیاد می کند.

 

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که بهتر است این تیم انصراف بدهد یا در کشور ثالث به میدان برود هم گفت: این موضوع به ما مربوط نمی شود و وظیفه ما فنی است. هنوز هم ظاهرا ای اف سی تصمیم نهایی را در این باره نگرفته است و فکر می کنم همه می دانند ایران کشور امنی است. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود تا ما با مشکل روبرو نشویم.

استقلال تهران مجید نامجو مطلق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مجید نامجو مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟

ابرپروژه چند منظوره سد و نیرو «اومااویا» سریلانکا به ارزش ۵۳۰ میلیون دلار یک پروژه تمام ایرانی و از بزرگترین دستاوردهای صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور محسوب می‌شود. این پروژه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به‌عنوان نماد توامندی و فناوری ایرانی، به بهره‌برداری رسید.

دریافت 34 MB

خبرنگار: مریم همتی / گوینده: دلارام سنجری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان 

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ