Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@17:15:15 GMT

نقاط جذاب گردشگری در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۳۹۸

آسیا قاره ای است که هیچ گاه آن طور که باید و شاید به آن توجه نشده است. نقاط جذاب گردشگری در آسیا بسیار فراوان می باشد. این نقاط، نقاطی است که در جای جای این قاره وسیع، پخش شده است. اگر بخواهیم این جاذبه ها را مورد بررسی قرار دهیم، باید از همین ایران شروع کرده و به کشورهایی چون مالزی، تایلند، هند و...

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن را ختم نماییم.

در کل می توان گفت این جاذبه ها زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند. زیبایی جاذبه های آسیایی به حدی است که گردشگران مختلف در تمامی سال به آن ها مراجعه می کنند.

از مهمترین این جاذبه ها می‌توان به شهر سنگاپور، جزیره پوکت، جزیره بالی و... اشاره کرد. حال سعی ما بر این است تا این سه شهر را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. جذابیت های متفاوتی در این سه شهر آسیایی موجود می باشد. ما قصد داریم آن ها را به عنوان نقاط جذاب گردشگری در آسیا مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه دوست دارید از اخبار و اطلاعات این سه شهر گردشگری چیزی بدانید، ما را تا پایان همراهی کنید.

نقاط جذاب گردشگری در آسیا

همانطور که می دانید نقاط جذاب گردشگری در آسیا بسیار فراوان می باشد. قبل از آن که مهمترین نقاط جذاب گردشگری در آسیا که شامل شهر سنگاپور، جزیره پوکت و جزیره بالی می ‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم، می خواهیم تا از مهمترین نقاط گردشگری که در آسیا موجود می باشد پرده برداریم.

هیچ گاه برای بازدید از جاذبه های گردشگری آسیا، دبی را از دست ندهید. دبی یکی از شهرهای زیبای گردشگری در آسیا می باشد. جاذبه ‌های متفاوتی در کشور هند موجود می باشد. شهر گوا، شهر دهلی می‌تواند زیباترین جاذبه های گردشگری در هند باشند. در خود کشور ایران جاذبه های گردشگری متفاوتی در جای جای آن موجود می باشد.

کشور چین شهر های متفاوتی دارد که شما می توانید سفر به آن ها را مورد توجه قرار دهید. جاذبه های گردشگری عمان نیز می تواند گزینه مناسبی برای تفریح و گردش افراد به حساب آید. اطلاعاتی که در مورد نقاط زیبا و دیدنی آسیا موجود می باشد همگی نشان از کیفیت بالای گردشگری در قاره کهن می باشد.

شهر سنگاپور

به صراحت می‌ توان عنوان کرد که شهر سنگاپور یکی از برترین نقاط گردشگری آسیا به حساب می آید. در واقع شهر سنگاپور پایتخت سنگاپور می باشد. این شهر جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است. از این جاذبه های گردشگری باید یک لیست تهیه کرد تا افراد در سفر به آن دچار سردرگمی نشوند.

محله چینی های سنگاپور یکی از بهترین جاذبه های گردشگری می باشد. شما می توانید در این محله نسبت به خرید اجناس ارزان قیمت اقدام نمایید. پارک مرلیون یکی از زیباترین پارک های سنگاپور است. این پارک قدمتی ۲۰۰ ساله دارد. مسافران بسیاری در زمان سفر به این پارک از آن دیدن می‌ نمایند.

وجود جاذبه هایی مانند دنیای زیر آب، دریاچه دلفین ها، باغ وحش، باغ پرندگان، موزه تاریخ، اسکله کلارک، ساحل سانتوزا و... باعث این شده است که سنگاپور به یک جاذبه مهم گردشگری تبدیل شود. بیخود نیست که تور سنگاپور در کنار تورهای جذاب گردشگری در آسیا آورده می‌شود. این شهر علاوه بر وجود جاذبه های گردشگری، آب و هوای مناسبی دارد.

همه اینها دست به دست هم داده اند تا شهر سنگاپور را به یک جاذبه فوق مدرن تبدیل نمایند. اطلاعاتی که از این شهر موجود است نشان از جاذبه های گردشگری نوین دارد. گردشگران در فصول مختلف سال شهر سنگاپور را برای بازدید مورد توجه قرار می دهند. حال با این همه جاذبه آیا بهتر نیست که یک بار، فقط برای یک بار هم که شده این شهر را مورد بازدید قرار دهید؟

تصویر 1

جزیره پوکت

جزیره پوکت از دیگر جاذبه های جذاب گردشگری در آسیا می باشد. پوکت یکی از جزایر زیبا در کشور تایلند می باشد. همانطور که دانید تایلند به عنوان یک کشور جذاب گردشگری در آسیا محسوب می ‌شود. پوکت دارای نقاط گردشگری متفاوتی می باشد. یکی از نقاط جذاب گردشگری در پوکت، خلیج فانگ نگا می باشد.

این خلیج از معروف ترین خلیج ها در دنیا به حساب می‌آید. جزیره جیمز باند یکی از زیباترین جزایر در کل دنیا به حساب می آید. جزیره پانی، شهر قدیمی پوکت، مجسمه بزرگ بودا، معبد وات چالونگف ساحل کاتا نویی و... از نقاط جذاب گردشگری پوکت می باشند. پوکت جزیره ای است که آب و هوای مناسبی برای تفریح دارد. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد تور پوکت را برای ایام تعطیل خود انتخاب نمایند. پوکت تایلند یکی از منابع درآمدزایی در این کشور به حساب می‌ آید.

گردشگران مختلف همواره در طول سال هزینه های بسیاری برای بازدید از این جزیره می نمایند. توجه داشته باشید با اطلاعات حاصل شده از این شهر یک سری از بایدها و نبایدها را در آن باید رعایت شود.

توجه داشته باشید در سفر به جزیره پوکت بهتر است به خدمتکاران انعام پرداخت نمایید. این عامل باعث می ‌شود که آن ها بهتر برای شما کار نمایند. سعی کنید که وسایل خود را در هیچ کجا، جا نگذارید. همچنین در زمان رفتن به مراکز مذهبی لباس مناسب به تن داشته باشید. در کل می‌توان گفت که این جزیره جزیره ای است که می تواند شما را تا مدت ها تحت تاثیر خود قرار دهد.

تصویر 2

جزیره بالی

جزیره بالی یکی از زیباترین جزایر آسیایی است که در کشور اندونزی موجود می باشد. این جزیره اقیانوس آرام و هند را به یکدیگر پیوند داده است. همین موضوع باعث شده که آب های موجود در این جزیره بسیار جالب و جذاب باشند. این جزیره یکی از بزرگترین جزایر آسیا می باشد.

جاذبه های مختلفی در این جزیره موجود است که شما می توانید از آن ها دیدن نمایید. پارک آبی، غواصی زیر آب، معبد تانا لوت، مزارع برنج، جنگل میمون، مراکز هنری، غار فیل ها و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری و تفریحی در این شهر موجود می باشند.

شما برای بازدید از این جاذبه ها می توانید تورهای گردشگری را دریافت نمایید. تور بالی بهترین گزینه برای ایام تعطیل می باشد. هزینه سفر به این جزیره آن چنان مناسب می باشد که شما می توانید روزها در آن اقامت داشته باشید. گفتنی است جزیره بالی از پر گردشگرترین جزایر آسیایی می باشد. همین موضوع باعث می‌شود که بقیه افراد نیز راغب شوند تا به این جزیره سفر نمایند.

تصویر 3

سفر با تور های گردشگری به سمت نقاط جذاب گردشگری در آسیا

سفر به نقاط جذاب گردشگری آسیا می تواند با استفاده از تور ها، صورت بگیرد. آژانس های مسافرتی مختلفی موجود می باشند که این سفر را به افراد ارائه می دهند. سفر با تورهای گردشگری آماد‌ای به این نقاط جذاب گردشگری می‌ تواند بهترین گزینه باشد. آمادای سفر به جزایر بالی، پوکت و شهر سنگاپور را به صورت تخصصی و مستقیم به شما ارائه می دهد.

لازم به ذکر است آژانس مسافرتی آمادای بهترین قیمت تور تایلند نوروز 99 و تور بالی نوروز 99 را در کنار تخفیفات شگفت انگیز، ارائه می ‌دهند و می‌توانید جهت تهیه سایر تورهای مسافرتی ، تور مالزی، تور ترکیه و .... به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است