Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، از سایر رقبای دموکرات خود پیش افتادهاست.
به گزارش خبرگزاری آریا،نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد نامزد سوسیالیست حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا ضمن برتری نسبی در مقایسه با سایر رقبا، از امتیاز جلب آراء رنگین‌پوستان نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نتایج نظرسنجی که به طور مشترک از سوی رویترز و مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس انجام شد نشان می‌دهد برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، از سایر رقبای دموکرات خود پیش افتاده و نظر مساعد 20 درصد از رای‌دهندگان هم‌حزبی خود را جلب کرده است حال آنکه این رقم برای جو بایدن مدعی اصلی عنوان ریاست جمهوری از حزب دموکرات که در کارنامه خود سابقه معاونت باراک اوباما را نیز دارد، 19 درصد اعلام شده است.
طبق این نظرسنجی، سندرز در مقایسه با دیگر رقبای دموکرات، حمایت بیشتری از سوی رای‌دهندگان آفریقایی‌تبار جلب کرده است. این نسبت در مقایسه با بایدن 56 به 54 درصد است.
وی در مقایسه با بایدن از برتری 10 درصدی نیز در جلب آرا اسپانیایی‌تبارها برخوردار است.
گفتنی است برتری نسبی سندرز در برابر بایدن درحالی است که وی به سوسیالیست بودن معروف است که چندان با نظام سرمایه‌داری آمریکا سازگار نیست.

ترامپ سیاست خارجی را چاشنی کارزار انتخاباتی کرد
رئیس‌جمهوری آمریکا با فاصله گرفتن از مسائل داخلی، تلاش کرد از عملیات شهادت سردار سلیمانی و اعتراضات اخیر ایران، در راستای جلب آراء مردمی در انتخابات 2020، بهره‌برداری کند.
 دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی انتخاباتی که در شهر «میلواکی» ایالت ویسکانسین برگزار شد؛ در جمع هوادارانش، بار دیگر اقدام خصمانه خود مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی را دستاوردی بزرگ تلقی کرد.
وی در راستای تهییج هوادارانش مدعی شد بسیاری از مردان و زنان آمریکایی که یکی از اعضای بدن خود را از دست داده‌اند؛ قربانی سردار سلیمانی بوده‌اند.
ترامپ در ادامه تلاش برای جلب آراء انتخاباتی مردم آمریکا با به کار بردن الفاظی رکیک مدعی شد: دموکرات‌ها باید از جنایات شریرانه سلیمانی به خشم بیایند و نه از بابت تصمیم من برای پایان دادن به زندگی وی.
گفتنی است تمرکز ترامپ بر عملیاتی که به شهادت سردار سلیمانی منجر شد و نیز تلاش برای متهم جلوه دادن دموکرات‌ها، حاکی از تغییر شعارهای انتخاباتی وی از مسائل داخلی عمدتاً اقتصاد محور به مسائل مربوط به حوزه سیاست خارجی است.
وی در نهایت با هدف بهره‌برداری از اعتراضات اخیر ایران مدعی شد: معترضان طرفدار ما (آمریکا) هستند و ما را دوست دارند!

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا: باید یک کهنه‌ سرباز رئیس جمهوری شود
یک نامزد ریاست جمهوری جوان حزب دموکرات آمریکا که قبلا به عنوان یکی از نظامیان این کشور در جنگ خدمت کرده اظهار کرد، آمریکا نیاز دارد یک کهنه‌سرباز رئیس جمهورش باشد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پیت بوتجج، از نامزدهای ریاست جمهوری رده بالا در حزب دموکرات در مصاحبه‌ای با آیووا پی‌بی‌اس با این سوال روبرو شد که آیا رسیدن یک نامزد دارای تجربه حضور در جنگ به ریاست جمهوری آمریکا ارزشمند است؟ بوتجج که به عنوان افسر اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا در جنگ افغانستان در سال 2014 خدمت کرده تصریح کرد، در زمان حضورش در پایگاه بگرام در افغانستان خطرات حملات موشکی را تجربه کرده و زمانی نیز به هنگام خدمت به عنوان یک راننده نیروهای آمریکایی در شهر کابل خطرات زیادی را به جان خریده است.
این در حالی است که تولسی گابارد نیز یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات است که در عراق به عنوان نظامی آمریکا خدمت کرده اما بخت و اقبال بسیار کمتری برای پیروزی نسبت به بوتجج دارد.
بوتجج در ادامه مصاحبه خود خاطرنشان کرد: این‌ها، تجاربی بسیار واقعی برای من هستند و من معتقدم ریاست جمهوری کسی که قبلا خطر را تجربه کرده و شخصا به هنگام اتخاذ تصمیم درباره اعزام افراد به یک جنگ درک می‌کند که چه خطراتی وجود دارند، دارای ارزش است.
بوتجج اغلب برای تبلیغ خودش به سابقه استقرار هفت ماهه خود به عنوان نظامی در افغانستان اشاره می‌کند اما کمتر تاکید مستقیمی بر اینکه رئیس جمهوری بعدی آمریکا باید کهنه‌کارجنگ باشد، داشته است.
این شهردار 37 ساله شهر ساوث بند ایالت ایندیانا، تنها نامزد دارای سابقه شرکت در جنگ در میان نامزدهای ریاست جمهوری رده بالای حزب دموکرات است.
بوتجج که در زمان حضورش در ارتش زمانی وظیفه خواندن و تفسیر اطلاعات مربوط به جریان مالی گروه‌های تروریستی را برعهده داشته، گفت، از نظر وی دونالد ترامپ‌، رئیس جمهور آمریکا قبل از آنکه دستور به اجرای حمله هوایی برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی در عراق را بدهد مشورت اطلاعاتی با نمایندگان کنگره آمریکا و یا حتی هم‌پیمانان این کشور نداشته است.

جوانان آمریکایی موتور محرک کمپین انتخاباتی برنی ساندرز
کمپین انتخاباتی برنی ساندرز اعلام کرده تعداد هواداران جوان ثبت نام کرده در ستاد انتخاباتی او از مجموع جوانان ستادهای باراک اوباما و هیلاری کلینتون هم فراتر رفته است.
به گزارش بی بی سی، در فاصله اندک باقی مانده تا آغاز انتخابات درون حزب دموکرات‌ها برای انتخاب نامزد برگزیده در انتخابات ریاست جمهوری 2020، شمار افراد جوان ثبت نام کرده در کمپین انتخاباتی «برنی ساندرز» افزایش چشمگیری داشته است.
بر اساس این گزارش، چهار سال پیش وقتی مشخص شد دبیرخانه ملی حزب دموکرات در جریان انتخابات مقدماتی درون این حزب تلاش کرده هیلاری کلینتون را مقبول‌تر از برنی ساندرز جلوه دهد بسیاری از جوانان حامی برنی ساندرز به قدری عصبانی شدند که گفتند اگر شده به نامزد جمهوریخواه رأی خواهند داد اما هیلاری کلینتون هرگز!
در پاییز همان سال (2016) وقتی دونالد ترامپ موفق به شکست هیلاری کلینتون شد خیلی از دموکرات‌ها و چپ‌های مترقی‌خواه گفتند اگر برنی ساندرز نامزد نهایی حزب دموکرات شده بود شاید باراک اوباما ناچار نمی‌شد کلید کاخ‌سفید را به یک غیرخودی تحویل دهد.
اما اکنون در آستانه آغاز رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها برنی ساندرز توانسته با کسب بیشترین کمک مالی به ستاد انتخاباتی‌اش، خود را به عنوان جدی‌ترین نامزد مقبول جوانان آمریکا معرفی کند. آن هم دقیقاً در همان ایامی که دونالد ترامپ باید نگران محتوای جلسات استیضاح باشد.
دوگانه ترامپ-ساندرز اگر چه برای بسیاری از دموکرات‌های میانه‌رو همچنان غیرقابل تصور است و بخش بزرگی از دموکرات‌های میانسال شانس جو بایدن را در برابر دونالد ترامپ بیشتر از هر کاندیدای دیگری می‌دانند اما کمپین انتخاباتی برنی ساندرز اعلام کرده تعداد هواداران جوان ثبت نام کرده در ستاد انتخاباتی او از مجموع جوانان ستادهای باراک اوباما و هیلاری کلینتون هم فراتر رفته است.
به همین علت رسانه‌های آمریکا در یک هفته گذشته گزارش‌های اختصاصی درباره برنی ساندرز و کارزار انتخاباتی او منتشر کرده‌اند تا شاید این بار همچون سال 2016 متهم به کم‌توجهی و یا فرق گذاشتن میان نامزدهای اصلی دموکرات نشوند.


انتقاد جوبایدن از دروغ پراکنی فیس بوک
جو بایدن یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، می گوید فیس بوک با اطلاع از دروغ بودن برخی اخبار و اطلاعات به انتشار و پخش آنها کمک می کند.
 جو بایدن در تازه ترین مصاحبه خود با روزنامه نیویورک تایمز گفته است آمریکا باید به سرعت در برابر عملکرد برخی شرکت های فناوری مانند گوگل و فیس بوک عکس العمل نشان دهد و مانع از انتشار اخبار دروغین توسط آنها شود.
وی در این مصاحبه گفته است که در اکتبر گذشته از فیس بوک خواسته بود تا یک پیام بازرگانی منتشر شده در این شبکه اجتماعی را که حاوی مطالب دروغینی به نفع ترامپ بود، پاک کند. اما فیس بوک علیرغم اطلاع از محتوای دروغ پیام بازرگانی یادشده از این کار خودداری کرد.
بایدن در این مورد افزود: خود زاکربرگ بهتر از من این موضوع را می داند و ما نباید تنها نگران تمرکز قدرت باشیم، بلکه باید نگران فقدان حریم شخصی و عدم رعایت آن هم باشیم. فیس بوک تنها یک شرکت اینترنتی نیست و مطالبی که می داند دروغ است را هم منتشر می کند و ما باید استانداردهایی را در این زمینه وضع کنیم.


حمایت "برنی سندرز" از ایران در ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در تهران
سندرز ریاست نشستی را بر عهده داشت که در آن "آندرو پالی" نامزد حزب سوسیالیست کارگری انتخابات ریاست جمهوری 1980 آمریکا، به شدت از سیاست کارتر در قبال ایران انتقاد کرد.
وب سایت "دیلی‌بیست" آمریکا در گزارشی به مواضع "برنی سندرز" و هم حزبی‌های او در زمان بحران سفارت ایالات متحده آمریکا در ایران در سال‌های 1979 و 1980 پرداخته و مدعی شده برنی سندرز که هم‌اینک نیز دیدگاهی مخالف سیاست‌های دولت ایالات متحده آمریکا علیه ایران دارد، در همان سال‌ها نیز  به طور ضمنی از تسخیر سفارت آمریکا در ایران حمایت می‌کرده است.
این گزارش با اشاره به مواضع حمایتی"حزب سوسیالیست کارگری" آمریکا (SWP) در آن سال‌ها از اشغال سفارت آمریکا در تهران، نوشت: در سال 1980 و تنها 6 ماه پس از عملیات ناکام نظامی دولت کارتر برای خارج کردن اعضای به گروگان گرفته شده سفارت آمریکا از ایران ( ماجرای حمله ناکام به طبس) "اندرو پالی" نامزد ریاست جمهوری (انتخابات 1980 آمریکا) از حزب سوسیالیست کارگری آمریکا از این اقدام ایرانیان حمایت می‌کرد.
به نوشته این گزارش: در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در دانشگاه ورمونت در اکتبر سال 1980 (ایالت برنی سندرز) اندرو پالی در نشستی به ریاست سندرز به ایراد سخن پرداخت و در جریان سخنان خود ضمن دفاع از اشغال سفارت آمریکا در ایران گفت:" تقریبا اطمینان دارد که همه کسانی که در تهران به گروگان گرفته شده‌اند یا جاسوس سازمان سیا هستند و یا برای محافظت از فعالیت‌های جاسوسی سیا در سفارت ایالات متحده آمریکا در تهران استقرار یافته بودند."
او با انتقاد شدید از عملیات نظامی ناکام جیمی کارتر رییس جمهوری وقت آمریکا برای خارج کردن گروگان‌ها از ایران، دولت کارتر را به بهانه‌جویی برای  راه اندازی یک جنگ جدید در منطقه علیه ایران متهم کرد.
او همچنین با محکوم کردن "جنگ کارتر علیه مردم ایران" گفت که ایالات متحده با عملیات "پنجه عقاب" (عملیات ناکام در طبس) در آستانه جنگ با ایران بود، جنگی که به گفته او نه برای منافع مردم آمریکا بلکه برای محافظت از منافع نفتی و بانکی امثال "راکفلر"ها و میلیاردرهای آمریکایی در شرف وقوع بود.
پالی همچنین پیش‌بینی کرد كه آمریكایی‌ها به زودی در این جنگ تحمیلی کارتر به قیمت جان‌هایشان هزینه خواهند داد.
به نوشته دیلی بیست، در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1980 "برنی سندرز "سناتور کنونی ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که در آن زمان یک جوان چپ‌گرا بود کاملا از مواضع و دیدگاه‌های "اندرو پولی" درباره بحران گروگانگیری و ماجراهای پس از آن، دفاع می‌کرد.
به نوشته "دیلی بیست" کمپین انتخاباتی برنی سندرز به مطالب درج شده در این گزارش درباره حمایت این نامزد انتخاباتی از ایران در ماجرای بحران گروگانگیری در 40 سال پیش، پاسخی نداده است.

واکنش تیم وکلای ترامپ به استیضاح وی
تیم حقوقی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، نمایندگان دموکرات کنگره را به تلاش برای باطل کردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وکلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به استیضاح وی این اقدام را غیرقانونی و در راستای دخالت در نتایج انتخابات عنوان کردند.
یک منبع نزدیک به تیم وکلای ترامپ گفت: طرح موضوع استیضاح که از سوی دموکرات ها در مجلس نمایندگان ارائه شده است حمله ای خطرناک به حقوق مردم آمریکا در انتخاب آزاد رئیس جمهورشان است.
وی افزود: این اقدام تلاشی غیرقانونی برای لغو نتایج انتخابات 2016 و دخالت در انتخابات 2020 است که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود.
این در حالی است که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنج شنبه گذشته رسماً قطعنامه حاوی بندهای استیضاح ترامپ را امضا کرد و تحویل مجلس سنا داد.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش از این با ارجاع بندهای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور به مجلس سنا موافقت کرده بود.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه با شرکت در یک کنفرانسی خبری اعلام کرد: 7 نفر مدیریت تیم محاکمه ترامپ در کنگره را عهده دار خواهند بود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص اعلام کرد: «جری نادلر» رئیس کمیته قضائی و آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نقش محوری تیم محاکمه ترامپ در مجلس سنای آمریکا را برعهده خواهند اشت.
نانسی پلوسی در کنفرانسی خبری که در کپیتال هیل برگزار شد، در این خصوص افزود: استیضاح ماه گذشته ترامپ در مجلس نمایندگان برای همیشه ادامه خواهد یافت. شواهد بیشتری نیز وجود دارد که نشان از ارتکاب جُرم توسط ترامپ دارد. آنها (جمهوریخواهان طرفدار ترامپ) هرگز نمی‌توانند این موضوع را از بین ببرند. ترامپ به دلیل تلاش برای تأثیر گذاری بر یک دولت خارجی به منظور دستاوردهای شخصی در سنا محاکمه خواهد شد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه اضافه کرد که نمایندگان دادستانی و لیست اتهام مجلس نمایندگان آمریکا برای محاکمه ترامپ تعیین خواهند شد.
وی ارائه لیست اتهاماتی که اساس محاکمه او خواهند بود، را نیز مایه مباهات دانست.
دونالد ترامپ، 45 امین رئیس‌جمهوری آمریکا، در حال حاضر سومین رئیس‌جمهوری است که در تاریخ ایالات متحده توسط مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود؛ در تاریخ آمریکا فقط دو
رئیس‌جمهوری، اندرو جانسون و بیل کلینتون، استیضاح شده‌اند. ولی در ادامه دادرسی استیضاح، مجلس سنا هیچیک از آنها را از کار برکنار نکرد.
اتهام‌های ذکرشده علیه دونالد ترامپ در لایحه استیضاح عبارت هستند از «سوءاستفاده از قدرت» و «ممانعت از تحقیقات کنگره»؛ این لایحه در مجلس نمایندگان که اکثریت در آن با دموکرات‌هاست تصویب شده است.
برای برکناری رئیس‌جمهوری آمریکا به دو سوم آرای سناتورها نیاز است و از آن جایی که جمهوری‌خواهان اکثریت سنا را در دست دارند، انتظار می‌رود ترامپ تبرئه شود. ترامپ در تازه‌ترین واکنش به استیضاح در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: انجام یک محاکمه کامل در مجلس سنا به دموکرات‌ها اعتبار خواهد بخشید. طرفدار رد ساده این اتهامات از سوی مجلس سنا و عدم برگزاری محاکمه هستم.
میچ مک کانل، رئیس مجلس سنا هنوز نحوه برخورد مجلس با این محاکمه را مشخص نکرده است ولی اعلام کرده که با احضار شهود و یا ارائه شواهد بیشتر در این دادرسی مخالف است.

آزار جنسی همسر یک نامزد دموکرات در انتخابات آمریکا
همسر آندرو یانگ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد از سوی یک متخصص بیماری‌های زنان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
پرچم آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اِولین یانگ، همسر آندرو یانگ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد از سوی یک متخصص بیماری‌های زنان، طی اولین بارداریش در سال 2012 مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
اِولین یانگ با استناد به جنبش ناشی از اتهاماتی که علیه هروی وینستین تهیه کننده معروف سینمای آمریکا افزود: «هر کسی سرگذشت خود را دارد. من هم همچنین.»
از زمانی که اِولین یانگ اعلام کرده است پزشک معالجش که یکی از متخصصان معروف دانشگاه کلمبیا در نیوریورک به حساب می‌آید او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، حدود 20 زن، این پزشک متخصص را متهم کردند که توسط او مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دموکراتها جمهوریخواهان آمریکا ترامپ بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جو بایدن» که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

«اسکارلت ماگوآیر» رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفتگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

او گفت به همین دلیل است که نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد.

البته ناگفته نماند که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هم صرفا چهار سال از جو بایدن کوچکتر است، اما گاف‌های پی در پی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نگرانی‌ها را درباره «زوال عقل» او چندین برابر کرده است.

نشریه سان هم‌چنین به نقل از خانم ماگوآیر می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها نگرانند که جو بایدن قادر نخواهد بود از پس جلسه با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) که ۱۰ سال از او جوان‌تر است، بربیاید.»

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه سان می‌افزاید: «از هر ۱۰ آمریکایی، چهار نفر (۴۰ درصد) فکر می‌کنند که جو بایدن در صورت پیروزی، نمی‌تواند دوره دوم ریاستش را به اتمام برساند و احتمالا در دفتر کارش فوت خواهد کرد.»

هم‌چنین برخی از رای‌دهندگان معتقدند شاید بایدن بتواند به مسائل داخلی کشورش رسیدگی کند، اما بعید می‌دانند او قادر باشد نسبت به مسائلی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، مدیریت خوبی از خود نشان دهد.

در این میان برخی دیگر به نگرانی‌هایی نظیر جنگ اوکراین و توانایی جو بایدن درخصوص مواجه شدن با رئیس‌جمهور روسیه اشاره کرده‌اند.

نشریه سان در پایان با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند، زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارهاست. آنها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»


دیگر خبرها

  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا