Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@09:36:38 GMT

الکویت می‌تواند از استقلال غرامت بگیرد؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۱۱۴

الکویت می‌تواند از استقلال غرامت بگیرد؟!

یک رسانه کویتی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم سلب میزبانی تیم‌‌های ایرانی در لیگ قهرمانان را برنمی‌گرداند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روزنامه السیاسه کویت، نامه رسمی باشگاه الکویت کویت به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر عدم سفر به ایران جهت برگزاری بازی مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم استقلال تهران به خاطر تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا حق میزبانی تیم های این کشور را سلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو پس از برگزاری نشستی اعلام کردند در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز یکشنبه در حکم خود تجدیدنظر نکند از لیگ قهرمانان کنار خواهند کشید.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به اطلاع فدراسیون فوتبال ایران رسانده که تیم‌های این کشور باید در زمین بی‌طرف از حریفان خود میزبانی کنند.

این رسانه کویتی سپس با اشاره به عواقب کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا نوشت:

باشگاه الکویت به صورت طبیعی می‌تواند خواهان دریافت غرامت از باشگاه استقلال ایران طبق ماده هفتم آیین‌نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا شود. باشگاه الشارجه امارات سال ۲۰۱۰ میلادی به همین‌خاطر با جریمه ۴۱۳ هزار دلاری و محرومیت یک ساله از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه شد. همچنین این باشگاه اماراتی مجبور به پرداخت خسارت در قبال تیم‌های همگروهی خود شامل پرسپولیس ایران، الشباب عربستان و الغرافه قطر شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکویت لیگ قهرمانان استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا استقلال الکویت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید