Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید عباس عراقچی به محرومیت نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 19:37 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۴۰۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت الریاضیه مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر موضوع میزبانی تیم‎های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا رای نهایی خود را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، کنفدراسیون آسیا تصمیم اولیه خود را تایید کرده است و نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد حق میزبانی در ایران را نخواهند داشت.

در همین راستا سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: این اتفاق، تصمیم ناجوانمردانه‌ای بود. سعودی‌ها سعی کردند از کشته‎شدن انسان‌های بی‌گناه برای اهداف سیاسی خودشان، استفاده کرده و آن را به سایر موارد تعمیم بدهند. در چنین مسابقاتی که هدف از برگزاری آنها دوستی بین‎المللی است؛ سعی کردند نمایندگان خود را با این روش به پیروزی برسانند و تیم‌های ایرانی را از یک مزیت محروم کنند. باید در مقابل سوء استفاده این چنینی و مسائل  غیرمنصفانه، ایستادگی کرد. 

بیشتر بخوانید: الریاضیه مدعی شد؛ تائید محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان توسط AFC

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید عباس عراقچی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش (فیلم)

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸