Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار املش از اختصاص 150 میلیارد ریال برای بازسازی، حفظ و نگه‌داری پل‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمد رنجبر عصر امروز در جلسه شورای اداری املش که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ازاین‌پس در جلسات شورای اداری شهرستان می‌بایست تعدادی از روسای ادارات گزارشی از روند فعالیت‌های خود را ارائه خواهند داد و اگر مشکلاتی باشد در این جلسه مطرح و برای رفع آن تلاش شود تا شهرستان را به جایگاه اصلی آن ارتقاء دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متناسب با هر فصلی در جلسه شورای اداری شهرستان املش تلاش می‌کنیم تا یکی از ظرفیت‌ها و چهره‌های شاخص شهرستان دعوت شود، افزود: این افراد از اقشار مختلف جامعه شامل دانش آموزان، دانشجویان، ورزشکاران و کشاورزان باشند تا ضمن بیان ارادت به این چهره‌ها در این جلسه مورد تجلیل واقع خواهد شد.

فرماندار املش با قدردانی از کسانی که با سعه‌صدر برای ایجاد وحدت و آرامش در این شهرستان تلاش می‌کنند، تصریح کرد: اگر در فضای جامعه آرامش حاکم نباشد نمی‌توانیم ادعا کنیم که می‌توانیم خدمتی به مردم ارائه دهیم و خدمت در سایه آرامش و  امنیت ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و تبدیل‌شدن ایشان به یک اسطوره مقاومت در جهان  اسلام گفت: شهادت این سرباز جبهه مقاومت موجب شد وحدت و انسجام وصف‌ناپذیری در جامعه و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود.

رنجبر با بیان اینکه شهادت این سردار رشید اسلام فرهنگ ایثار و شهادت را بار دیگر در جامعه به‌ویژه نسل جوان بروز رسانی کرد، افزود: شهرستان املش از شهرستان‌های پیشگام بود که شهرداری این شهر یک بلوار را به اسم شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری کرد.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی که حامل جوانان نخبه کشور بود، خاطرنشان کرد: باید قدردان همه جوانان کشورمان باشیم و مراقب باشیم که دشمن تلاش می‌کند تا از جاهایی که نقص و ایراد داریم به ما ضربه وارد بزند نباید این فرصت را دشمن بدهیم.

فرماندار املش به بحث انتخابات دوم اسفندماه جاری اشاره کرد و گفت: مردمی‌ترین انتخابات جهان در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و بر اساس قانون، هرگونه استفاده از امکانات دولتی و غیردولتی برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی ممنوع است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری دو رخداد مهم را در پیش داریم، افزود: راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری انتخابات دوم اسفندماه دو رویداد مهم تا پایان سال جاری است و برای اینکه بار دیگر بتوانیم به دشمن سیلی بزنیم باید بتوانیم بستر حضور هر چه گسترده‌تر مردم را در این رخدادها فراهم کنیم.

رنجبر با بیان اینکه مدیران ادارات باید در کمال آرامش و بدون جانب‌داری از فرد خاصی بار امانتی را که بر دوش دارند به سرانجام برسانند تا پیروز میدان ملت و مردم باشند، تصریح کرد: همگی موظفیم برای برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حماسی مردم ولایتمدار، زمان‌شناس و بصیر در دوم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

فرماندار املش با تأکید بر لزوم خدمت کردن بهتر با حفظ تکریم ارباب‌رجوع و کرامت مردم در ادارات گفت: در دین اسلام هر پست و مسؤولیت، یک امانت است و برای حفظ این امانت نیاز است تا با رفتار مناسب همراه با گشاده‌رویی با مراجعه‌کنندگان برخورد و به آن‌ها خدمات‌رسانی کنیم.

وی جلب رضایتمندی مردم را یکی از معیارهای ارزیابی کارمندان و مدیران ادارات و سازمان‌ها خواند و افزود: مدیران با ارتباط‌گیری با خبرنگاران از قدرت رسانه‌ها برای شناخت ضعف‌ها و کاستی‌های خود استفاده کنند تا بتوان شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت هدایت کرد.

رنجبر با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: روسای ادارات و دستگاه‌ها  تلاش کنند با برنامه‌های مختلف، دهه فجر را در جامعه تبیین و با افتتاح پروژه‌های مناسب و عام‌المنفعه طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در املش خاطرنشان کرد: برای بازسازی، حفظ و نگه‌داری پل‌های شهرستان املش 150 میلیارد ریال اختصاص‌یافته تا بتوانیم با حداقل هزینه‌ها در سیلاب‌های آینده از آسیب‌های جدی به این ابنیه جلوگیری کنیم.

به گزارش فارس در این نشست از صادق محبوبی املشی به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار کشتی تجلیل شد.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: بازسازی اسلام قاسم سلیمانی املش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان