Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری جزیره هرمز اظهار داشت: گاهی اوقات صحبتهایی از سواحل هرمز می شود که موجب تخریب چهره این منطقه می گردد که این گونه اقدامات کار دشمن بوده و باید جلوی آن را گرفت.

وی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر به منظور تسریع در انجام امور عمرانی و آبادانی جزیره هرمز، افزود: امروز یکی از نیازهای مهم در این جزیره ایجاد زیرساخت های گردشگری است و توسعه گردشگری موجب ارتقاء اقتصاد مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه الگوی گردشگری کیش مناسب جزیره هرمز نیست، گفت: امروز گردشگری یک صنعت درآمدزا و اشتغالزا در دنیا است و این صنعت با توجه به جاذبه های گردشگری هرمز باید حفظ فرهنگ مردم در این منطقه تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر اینکه باید در تمام پروژه های جزیره هرمز ۹۰ درصد از نیروهای خود این منطقه استفاده شود، افزود: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر توسعه جزیره هرمز دارندو مطمئن باشید که در این مرحله جدید با دستور رهبر معظم انقلاب شاهد یک تحول عظیم در جزیره هرمز خواهیم بود.

مشروعیت نماز جمعه متصل به ولایت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اهمیت نماز جمعه، گفت: نماز جمعه یک کنگره هفتگی و یک نماز عبادی و سیاسی است که مشروعیت آن متصل به ولایت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: نماز جمعه بازوی ولایت است و شوکت آن ، شوکت انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم از تلاش های حجت الاسلام دری امام جمعه سابق هرمز تقدیر و حجت الاسلام بهزادی به عنوان امام جمعه جدید این جزیره معرفی شد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمز نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد