Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدرضا نیستانی به لزوم کمک و همیاری آحاد مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور کمک کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به این سیل زدگان در حال اجراست.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به لزوم کمک و همیاری آحاد مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور کمک کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به این سیل زدگان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اظهار داشت: اعضای کانونهای فرهنگی هنری می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997599060598 به نام «محبان الزهرا سلام الله علیها» واریز نمایند.

 

وی افزود: کانونهایی که قصد ارسال کمکهای غیرنقدی دارند با شماره تلفن 09136858058 تماس حاصل کنند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

نیستانی ادامه داد: افرادی که کمک نقدی واریز می کنند، پس از واریز (نام واریز کننده، مبلغ و کلمه سیل) را به شماره 5000203033 پیامک کنند.

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک به سیل زدگان کمک رسانی به سیل زدگان سیل زدگان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند