Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امسال ۲۱ طرح‌های بازآفرینی با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال در استان اجرا شد که از این تعداد ۱۸ پروژه مربوط به بافت تاریخی و سه پروژه هم مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی است.

**

حق شناس استاندار گلستان از مدیران اداره کل غله استان خواست برای جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی بر نانوایان، در چارچوب ضوابط و مقررات، پیمانکار حمل آرد را با استفاده از ظرفیت های استانی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

مراسم پنجمین روز درگذشت مهندس زمانی نژاد، مدیرکل فقید بنیاد مسکن گلستان در شبستان حضرت رسول(ص) امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

**

فرماندارگرگان گفت :۱۲ کارگروه تخصصی شهرستانی برای اجرای برنامه های دهه فجر در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

حمیدی ادامه داد : تقارن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با جشن پیروزی انقلاب اسلامی نباید خللی در اجرای مراسمات این ایام وارد کند.

**

 سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: ائمه جماعات اگر با همه دانش و فنون آشنا باشند اما قدرت و مهارت های ارتباطی نداشته باشند، نمی توانند در برقرار ارتباط با جوان به توفیق برسند.

**

برنامه "عصر هنر" ویژه بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و همرزمانش با حضور شعرا، خوشنویسان، گرافیست ها و گروه سرود بصورت ترکیبی در کاخ موزه گرگان برگزار شد.

**

نخستین ایستگاه سنجش گرد و غبار گلستان در شهر اینچه برون به بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با توجه به  پتانسیل بالقوه کانون های گرد وغبار و ریزگردها در ترکمنستان و دشتهای شمالی گلستان، تجهیزات به روز این مرکز از سوی سازمان محیط زیست به گلستان واگذار شد.

**

در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره جایزه فیروزه در تالار ایران فرهنگستان هنر در بخش محصولات فرهنگی از عصمت مجیدی و علی حسینی بای هنرمندان گلستانی تقدیر شدند.

برچسب‌ها هواشناسی نانوا گلستان بازآفرینی شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی نانوا گلستان بازآفرینی شهری هواشناسی نانوا گلستان بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق