Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:55:18 GMT

بررسی عملکرد دوربین HUAWEI Y9s؛ یک گوشی مقرون به صرفه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۴۳۳

بررسی عملکرد دوربین HUAWEI Y9s؛ یک گوشی مقرون به صرفه

آفتاب‌‌نیوز :

گوشی HUAWEI Y9s نسخه ارتقا یافته و به‌روزتر گوشی HUAWEI Y9 است که مدتی پیش توسط هوآوی معرفی شد. پردازنده، نمایشگر و دوربین را می‌توان کلیدی‌ترین پیشرفت‌های HUAWEI Y9s در مقایسه با نسخه پیشین دانست. توجه ویژه کاربران به بخش دوربین سبب شده این بخش به یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت پشتی HUAWEI Y9s میزبان دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. این سنسور به لنز واید استاندارد و فوکوس خودکار PDAF (تشخیص فاز) تجهیز شده و سنسور دوم 8 مگاپیکسلی و مجهز به لنز اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 13 میلی‌متری و زاویه دید گسترده 120 درجه‌ای است. سنسور سوم نیز 2 مگاپیکسلی است که وظیفه سنجش و اندازه‌گیری اطلاعات مربوط به عمق میدان را بر عهده دارد.

نرم‌افزار دوربین دستگاه، همان نرم‌افزار آشنای EMUI بوده و تفاوت محسوسی با سایر گوشی‌های هوآوی در آن مشاهده نمی‌شود. از جمله نقاط قوت نرم‌افزاری دوربین HUAWEI Y9s می‌توان به امکان ثبت تصاویر با استفاده از مواردی نظیر حالت شب، هوش مصنوعی و زوم 6 برابری اشاره کرد.

تصاویر دوربین اصلی دستگاه به صورت پیش‌فرض با رزولوشن 12 مگاپیکسل ثبت می‌شوند. اما برای ثبت جزئیات بیشتر می‌توان حالت 48 مگاپیکسلی را از طریق تنظیمات نرم‌افزار دوربین فعال کرد. در این حالت امکان زوم دیجیتال 6 برابری غیرفعال می‌شود اما جزئیات به ثبت رسیده توسط دوربین 4 برابر افزایش پیدا می‌کنند.

تصاویر ثبت شده با استفاده از زوم دیجیتال دستگاه در شرایطی که نور محیط مناسب باشد، کیفیت رضایت‌بخشی دارند.

 دوربین اصلی دستگاه تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند. کنتراست، جزئیات و میزان نویز در سطح بسیار خوبی قرار دارند و HUAWEI Y9s می‌تواند فراتر از رده قیمتی و کلاس کاری خود ظاهر شود. بنابراین می‌توان کیفیت دوربین آن را بسیار قابل‌قبول دانست.

 تصاویر ثبت شده در نور محدود نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فعال سازی حالت‌های HDR یا Night mode نیز می‌تواند به افزایش جزئیات یا کاهش نویز تصاویر کمک کند.

 عملکرد دوربین اولترا واید دستگاه نیز قابل توجه است. مانند سایر رقبای هم‌رده، دوربین اولترا واید HUAWEI Y9s فوکوس خودکار ندارد. با این حال تصاویر ثبت شده توسط آن جزئیات خوبی دارند. دقت رنگ‌ها، کنتراست و محدوده داینامیکی نیز همگی در سطح مناسبی برای دستگاهی در این محدوده قیمتی قرار دارند.

در مجموع گوشی جدید Huawei Y9s را می‌توان انتخابی مقرون به صرفه دانست که دوربین آن نیز با توجه به قیمت اقتصادی، کاربر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این گوشی قرار است طی هفته‌های آتی در بازار ایران عرضه شود. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هوآوی دوربین موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار در جلسه امروز شورای بانک‌های استان که در محل سالن امام جواد استانداری برگزار شد نیاز اولیه مردم را در حوزه مسکن دانست و با تشکر از بانک‌هایی (دولتی) که در ارائه تسهیلات مسکن به استان کمک کردند، گفت: بانک مسکن قم در ارائه تسهیلات بعد از اصفهان و شیراز رتبه دوم کشور را دارد، اما برای برخی بانک‌های خصوصی که در این زمینه عملکرد ضعیفی داشتند و یا منابع استان را خارج از استان خرج کردند در سفر دوم رئیس جمهور به قم، تصمیمات جدی گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به استناد بخشنامه بانک مرکزی که ۵۰ درصد منابع بانکی هر استان باید در همان استان هزینه شود، افزود: بنابر تاکید رئیس جمهور نسبت به ارائه تسهیلات خرد به مردم با خارج شدن بانک‌های متخلف از گردونه، بانک‌های دیگر، می‌توانند با شتاب بیشتر به مردم خدمت رسانی نمایند.

استاندار با بیان اینکه بانک‌های خصوصی تحت نظارت بانک مرکزی که با استفاده از منابع استانی فعالیت دارند باید در راستای سیاست‌های مالی دولت به ویژه مسکن به عنوان اولویت اول دولت قدم بردارند، گفت: خوشبختانه استان قم در حوزه مسکن جزء استان‌های برتر کشور است، اما این کافی نیست و برای رسیدن به اهداف تعیین شده همه باید تلاش کنند.

آقامیری با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا اسفند سال گذشته، از ۲۶ همت جذب بانک‌های خصوصی، فقط ۶ همت خرج شده است، گفت: این جای سوال است که ۲۰ همت جذب شده از استان چرا باید خارج از استان خرج شود در حالی که نصف این مبلغ بسیاری از مشکلات استان را برطرف می‌کند.

کارشناس آمار بانک ملی استان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بانک‌های استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد منابع بانکی استان با ۲۰ درصد در رتبه ۲۱ کشور و از لحاظ رشد مصارف در رتبه دوم با ۴۱ درصد رشد بوده است.

حسین زینعلی افزود: در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های مختلف ۵۱.۶ همت تسهیلات پرداخت شده که این عدد در سال ۱۴۰۱، ۳۸ و نیم همت بوده است.

وی افزود: این میزان در بخش مسکن با ۲۸ درصد سهم از ۴.۶ همت در سال ۱۴۰۱ به ۱۴ و ۴ دهم درصد در سال ۱۴۰۲ رسید و در بخش کشاورزی ۴ درصد سهم، در بخش صنعتی ۲۳ درصد سهم تعلق گرفته است.

زینعلی با اشاره به پرداخت ۱۲۳ هزار و ۵۸۱ فقره تسهیلات وام قرض الحسنه به مبلغ ۹ همت در این مدت گفت: در زمینه مشاغل خانگی ۸۷۳ فقره به مبلغ ۹ همت، فرزندآوری ۱۴ هزار و ۱۴۶ فقره با ۰.۹ همت و در زمینه ازدواج ۱۱ هزار و ۱۵۹ فقره با ۲.۳ همت تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

در این جلسه همچنین مصوب شد؛ تسهیلات خود مالکی و کلیه قرارداد‌های اجاره بها و ودیعه مسکن با ثبت در سامانه خودنویس از سوی بانک رفاه پرداخت شود.

اطلاع رسانی اقدامات بانکی در راستای جهاد تبیین در مدت سفر رئیس جمهور به استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

استاندار در این جلسه از سفر رئیس جمهور به استان در روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

دیگر خبرها

  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود