Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:50:12 GMT

کره ای ها، بالاتر از برد پیت و رابرت دنیرو

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۷۴۶

جایزه 2020 انجمن بازیگران امریکا به فیلم کره ای "انگل" اعطا شد اما جایزه های انفرادی به فیلم های پرهیاهوی "جوکر" و "روزی روزگاری هالیوود" تعلق گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بیست و ششمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا SAG صبح امروز دوشنبه در لس آنجلس برگزار شد و فیلم کره‌ای "انگل" به کارگردانی بونگ جون هو، جایزه گروه بازیگری را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این دومین بار است که یک فیلم غیر انگلیسی زبان، اکثریت آرای 2100 بازیگر شرکت کننده در رای گیری را کسب می کند.   فیلم های "مرد ایرلندی" ، "روزی روزگاری هالیوود"، "جوجو خرگوش" و "خبر تکان‌دهنده" دیگر نامزدهای این جایزه بودند.
لی سون کیون، بازیگر اصلی فیلم "انگل" که ظاهرا در عین خوشحالی از دریافت جایزه، از برخی اظهارنظرهای نژادپرستانه هالیوودی ها خشمگین بود، در مقابل یکی از دوربین ها گفت: گویا ما واقعا برای هالیوود انگل هستیم، اما امیدوارم با این موفقیت، راه برای همکاری فیلمسازان سراسر جهان باز شود.

در مراسم امروز همچنین، واکین فینیکس، بازیگر جوکر جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را گرفت و برد پیت، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برای روزی روزگاری هالیوود دریافت کرد.   همچنین جایزه ویژه سپاس از یک عمر تلاش سینمایی که از قبل نیز اعلام شده بود به رابرت دنیرو اعطا شد.   رنی زلوگر، بازیگر فیلم جودی نیز به جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن رسید و لورا درن بازیگر "داستان ازدواج" جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را گرفت.    جوایز انجمن تهیه کنندگان و انجمن کارگردانان هم در روزهای قبل اعطا شده بود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه