Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در کنفرانس برلین به آلمان سفر کرده است تاکید کرد که در این کنفرانس پیشرفت‌های محسوسی برای برقراری آتش بس کامل در لیبی حاصل شده است.

وی در عین حال تاکید کرد که تاسیسات نفتی لیبی که از سوی نیروهای خلیفه حفتر مسدود شده‌اند با کاهش تنشها بعد از این کنفرانس بین المللی دوباره بازگشایی شوند و جریان صادرات نفت دوباره برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنفرانس برلین برای بررسی بحران لیبی عصر روز یکشنبه بدون حضور «فایز السراج» رئیس دولت وفاق ملی لیبی و «خلیفه حفتر» فرمانده نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبیش» برگزار شد.
«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان شامگاه یکشنبه و در پایان کنفرانس برلین درباره لیبی گفت در این کنفرانس مسیر جدیدی ایجاد شد تا بارقه امیدی برای لیبی‌ها ایجاد شود.
وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «کنفرانس برلین سهم بزرگی در حمایت از تلاش‌های سازمان ملل در لیبی بوجود آورد و هدف ما از این کنفرانس حمایت از طرح سازمان ملل است.»
یک منبع آگاه در شرکت دولتی نفت لیبی روز شنبه گفته بود صادرات نفت از بنادر شرقی و مرکزی این کشور از امروز متوقف می‌شود که به خسارت 700 هزار بشکه در روز برای این کشور منجر خواهد شد.
این منبع آگاه افزود تعطیلی این بنادر به استثنای بندر الزویتینه به دستور ارتش ملی لیبی تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر که کنترل بخش‌های شرقی و مرکزی این کشور را به عهده دارد، صورت گرفته است. 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gq7 برچسب ها: وزیر خارجه امریکا ، پمپئو ، نفت ، لیبی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزیر خارجه امریکا پمپئو نفت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم

طوفان شن قدرتمند شهر بنغازی لیبی را درنوردید و پس از زرد شدن آسمان دید رانندگان کاهش یافت.

این طوفان منجر به تعطیلی فرودگاه ها، ادارات دولتی و مدارس در شرق لیبی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید