Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:49:40 GMT

بودجه 550 میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای سال 99

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۶۸۰

بودجه 550 میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای سال 99

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری از اولویت شورا در سال آینده است گفت: بودجه شهرداری در سال آینده حدود 550 میلیارد تومان بسته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد بودجه سال آینده شهرداری زنجان اظهار کرد: طی جلساتی بودجه سال آینده شهرداری بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هنوز لایحه بودجه به دستمان نرسیده افزود: در خصوص بودجه در شهرداری و شورا جلسات متعددی را برگزار کردیم و در این جلسات پروژه‌های بزرگ زنجان مانند سبزه میدان، خیابان پادگان و غیره مطرح شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان ابراز کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها در سال آینده با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد تا در زمان مقرر شده به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه پروژ‌ه‌هایی که امسال به دلایل مختلف نیمه کاره ماندند در سال آینده ادامه می‌یابد افزود: در حال حاضر بودجه سال آینده به طور قطعی مشخص نیست ولی حدودا 550 میلیارد تومان خواهد بود.

راشاد در مورد پروژه خیابان پادگان افزود: متاسفانه مانع ادامه اجرای پروژه شدند و روند اجرایی این پروژه‌ در حال حاضر متوقف است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه باید امسال به پایان می‌رسید اما مشکلات باعث شده تکمیل آن به سال آینده موکول شود ابراز کرد: با این حال سال آینده پروژه به اتمام می‌رسد و منابع مورد نیاز آن نیز تامین شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان پروژه‌هایی که سال آینده اجرا می شود بیشتر مردم محور است عنوان کرد: بهسازی آسفالت و اصلاح پیاده‌راه‌ها بیشترین درخواست‌های مردم زنجان است که سال آینده در این حوزه اقدامات موثری انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال 7 میلیارد تومان برای عملیات سنگفرش کردن پیاده‌راه‌ها هزینه شد عنوان کرد: این میزان در سال آینده به 3.5 تا چهار برابر افزایش خواهد یافت.

 

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در اکوسیستم فناوری و نوآوری هدف افزایش سهم تولید اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالصی داخلی از محل توانمندسازی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری دیجیتال است. 

محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد با اشاره به این‌که دی جی پی استان در بخش صنعت، معدن، کشاورزی به‌خصوص بهره‌وری و سرمایه‌گذاری رشدی داشته که در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد، اظهار کرد: در بخش خدمات هنوز کار داریم و خوب عمل نشده است‌. 

وی با بیان اینکه در بخش خدمات و فناوری با انرژی کمتر، آورده و رشد اقتصادی بیشتری می‌توان داشت، افزود: پیش‌نیاز پیشرفت این اکوسیستم برآورد توان شرکت‌ و استارت‌آپ‌ها و شناسایی نقاط قوت و مزیت نسبی آن‌ها است. 

افشارچی با بیان اینکه باید بدانیم در چه حوزه‌های توانمندی داریم، ادامه داد: متنوع‌سازی اکوسیستم‌ها با رویکرد نیازمحور و مسئله‌محور، تقویت اکوسیستم‌های موجود با رویکرد ارتقای زیرساختی رگولاتوری و میانجیگری و همچنین متنوع‌سازی اکوسیستم با رویکرد فناوارانه و آینده‌محور از جمله مسائلی است که باید بدان توجه کنیم. 

این مسئول با اشاره به اینکه دولت به عنوان تسهیلگر و میانجی‌گر است و در حوزه فناوری و اطلاعات ما باید نگاه به آینده داشته باشیم، تشریح کرد: ابتدا یک تعیین تکلیف از زیرساخت‌ها کنید و سپس توانمندی‌ها در هر حوزه ببینیم. 

وی با اشاره به استخراج نظام مسائل استان و کشور در بخش دولتی (زیرساخت‌ها سرویس و نرم‌افزارها) و شرکت‌های‌دولتی (اتوماسیون کارکردی و بهره وری)، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور بهره‌وری است الان به طور مثال در کشاورزی ۹۰ درصد آب مصرف می‌شود و هیچ حساب و کتابی در این حوزه ندارد. در استان این توانایی وجود دارد که به طریق اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و در کلیت علم آتی و فناوری بتوان متوجه شد این حجم مصرفی آب یا چاه بر مبنای انرژی مصرفی چقدر است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه این توانایی را در حوزه آی‌تی و فناوری در جوانان استان زنجان شاهد هستیم،افزود: نرم‌افزارهای خوبی می‌توان در بخش‌های گردشگری، شهر هوشمند، بهداشت و سلامت حمل و نقل، کارخانجات، خدمات، تجارت و ... ساخت. 

وی با اشاره به متنوع‌سازی اکوسیستم با رویکرد فناورانه و آینده‌محور، ادامه داد: این به معنی ترغیب ایده‌پردازی مرز دانش ناظر بر سال‌های آینده و تکنولوژی‌های نوظهور است‌.  

استاندار زنجان ایجاد تامین نظام مالی و پشتیبانی با کمک بخش خصوصی، تعاملات با شرکت‌های بزرگ و پیشگام، ایجاد انکوباتورهای اقتصاد دیجیتال خصوصی را از جمله مواردی برای تقویت اکوسیستم حال حاضر با رویکرد میانجیگری دانست.

افشارچی با اشاره به زیرساخت ارتباطی، ذخیره‌سازی و محاسباتی در رابطه با تقویت اکوسیستم موجود با رویکرد رگولاتوری، خاطرنشان کرد: تسهیل فرایندهای کسب مجوزهای قانونی و ایجاد نظام تامین مالی استانی دو مورد از مسائلی هستند که اینجا می‌توان مطرح کرد البته که در تامین کمک مالی استان و صندوق نوآوری اقدامات خوبی انجام داده و برخی از شرکت‌ها از این مزایا بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک