Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن شهسواری صبح دوشنبه در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر که با حضور حجت الاسلام بهادری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و سایر اعضای کمیته برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه و رسالت اصلی ما بایستی نسبت به انقلاب و خون شهدا به درستی انجام شود.

وی افزود: امروز بعد از ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ علیرغم فتنه‌هایی که دشمن علیه این نظام انجام داده و می‌دهند تاب و تحمل رشد و تعالی شعارهای محوری انقلاب اسلامی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی می‌تواند رشد و تعالی انقلاب را به همگان و مردم نشان دهد و بایستی برکات و ارزشهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه امسال دهه فجر تفاوت زیادی با سالهای گذشته دارد گفت: سال گذشته در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داشتیم و اقدامات ارزشمندی نیز انجام شد اما امسال به تعبیر مقام معظم رهبری ایام هایی را پشت سر گذاشتیم و دشمن در این عرضه ورود پیدا کرد و جنگ رسانه‌ای عظیمی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت.

حجت الاسلام شهسواری به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: البته مردم با حضور گسترده و بی نظیر خود در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی عظمت و شکوه بزرگی خلق کردند و به همگان نشان دادند که علیرغم مشکلات و فتنه‌ها در کشور پای این انقلاب هستند و هر جایی که حس کنند حضورشان ضروری است حتی زودتر از مسئولین پا به عرصه می‌گذارند.

وی تاکید کرد: امسال ما در اولین سال صدور گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و روح قالب بیانیه دوم مقام معظم رهبری؛ استقلال، آزادی و روح استکبار ستیزی می‌باشد و یقیناً در ایام الله دهه مبارک فجر نیز باید روح برنامه‌ها در همین راستا باشد.

وی بر لزوم اهمیت انسجام و اتحاد داخلی مردم و همچنین اتحاد ملت‌های اسلامی دیگر نیز تاکید کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: رشادت و دلیری‌های مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای آن باید برای نسل جوان بخوبی تبیین شود.

حجت الاسلام بهادری افزود: جشن‌ها و برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر بایستی به خوبی در مناطق روستایی و عشایری برگزار شود و همگان در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی؛ برگزاری مسابقات قرآنی روستایی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم در بین جوامع روستایی و عشایری، برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانم معظم شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس روستایی و افتتاح طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی را از اهم برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر برشمرد.

کد خبر 4830352

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین دهه فجر قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد

حجت الاسلام مسلم کماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت اخلاص و بصیرت شهید مطهری را الگوی خود قرار بدهند.

وی با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم، افزود: این شهید والامقام یک معلم تک بُعدی نبود بلکه در همه موضوعات نیاز جامعه زمان خود، سرآمد بود و حرف برای گفتن داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: شهید مطهری انحرافات اعتقادی و فکری جامعه روز خودش را به خوبی شناخته بود و به لحظه و با پشتوانه منطق و علم دین به آن انحرافات پاسخ می‌داد.

کماسی با بیان اینکه شهید مطهری عمار انقلاب اسلامی بود، گفت مهم‌ترین ویژگی این شهید داشتن اخلاص و علم به‌روز بود که موجب اثرگذاری بالای او در جامعه زمان خود شده بود.

وی تاکید کرد: حتی بعد از گذشت سال‌ها از زمان شهادت شهید مطهری، به دلیل اینکه آثار این شهید همراه با اخلاص و شناخت بود پاسخگوی نیازها و شبهات جامعه امروزی نیز هست.

به گفته کماسی، بصیرت و آگاهی جامعه امروز به دلیل وجود معلمان انقلابی و بزرگی همچون شهید مطهری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و افزود: طی این هفته ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

وی تجلیل از ۶۰ مربی و استاد بسیجی، دیدار با علما و بزرگان شهر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی شهری، برگزاری نشست خبری با رسانه‌ها و تبیین افکار شهید مطهری را از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در کرمانشاه اعلام کرد.

گفتنی است، به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر 6092614

دیگر خبرها

  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد