Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@13:47:48 GMT

«جلال»؛ سریال دهه فجری شبکه یک شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۲۵۱

سریال تاریخی «جلال» سال های۱۳۳۸ تا ۱۳۵۶ شمسی را به تصویر می‌کشد و قیام مردم آذربایجان شرقی را در این سال‌ها روایت می‌کند.

اخبار فرهنگ و هنر - این مجموعه درامی اجتماعی از رخداد‌های اجتماعی و روز‌های انقلاب اسلامی در سال‌های منتهی به ۲۹ بهمن ۵۶ آذربایجان شرقی است که حمیرا ریاضی ، عمار تفتی، هادی افتخارزاده، مهران رجبی، رضا آبپاک، سنا پورسعیدی، کامیار شکیبایی، فاطمه شکری، حامد منافی و دیگر بازیگران تلویزیون و بومی آذربایجان شرقی درآن ایفای نقش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال بیش از۱۰۰ لوکیشین دارد و بیش از۲۰۰ بازیگر در این مجموعه بازیگران اصلی را همراهی کرده اند. سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده: امیر حسین ثروتمند، مدیر تصویربرداری: حمید مهر افروز، تدوین: سالار حیدرنژاد، صدابردار: اصغر آبگون و حسن سلمانی، چهره پرداز: مجید اسکندری.

سریال «جلال» به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی مهدی کریمی محصول امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز آذربایجان شرقی است که قرار است همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر در ۱۵ قسمت از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمیرا ریاضی سریال جلال شبکه یک سیما مهران رجبی حمیرا ریاضی سریال دهه فجر سریال جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم