Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز آخرین مهلت پذیرش دانشجو (مقطع کارشناسی) بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: تمام داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده و یا هنوز ثبت نام نکرده اند) در دانشگاه پیام نور تا امروز فرصت دارند با اطلاع از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک درخواست شده به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جزئیات نحوه ثبت نام و انتخاب رشته دانشجویان در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی به شرح ذیل اعلام شد:

  نحوه ثبت نام در لینک سازمان سنجش

تمام متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند  می‌توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ (مرحله شهریورماه) باشند، چنانچه در این مرحله ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند، قبولی اولیه آنها در شهریور ماه لغو می‌شود و بدهی ایجاد شده باید توسط دانشجو تسویه شود.

در ابتدا داوطلبان فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام پیوست را به صورت کتبی تکمیل و کد رشته محل مورد تقاضای خود را انتخاب و تأئید کنند.

در این مرحله داوطلب موظف است هزینه ثبت نام را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور (در سمت چپ صفحه ورودی لینک فوق الذکر، خرید کارت اینترنتی) پرداخت کند.

داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت نام یک کد ۷ رقمی از سامانه خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور دریافت می کنند که برای ورود به سامانه ثبت نام الزامی است.

-تاریخ ثبت نام از ۲۹ آبان آغاز شده و امروز  ۳۰ دی ماه ۹۸ پایان می یابد.

هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل باشد. بدیهی است در صورت ثبت نام داوطلب در دو یا چند کد رشته/ محل، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

 کد رشته محل‌ها بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد انجام می‌پذیرد.

پس از پایان مهلت مقرر و بسته شدن لینک ثبت نام هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای مواردی از قبیل: اضافه و یا حذف اسامی، ثبت نام افراد جامانده و یا لیست‌های ارسالی جداگانه انجام نخواهد شد.

داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید(۳-۳-۶)/ پیش دانشگاهی/ کاردانی می‌شوند مجاز به ثبت‌نام در این دوره و برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸ هستند

تبصره: تمام متقاضیان مرد می‌بایست در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

کد خبر 4830370 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور پذیرش بدون آزمون وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی سقوط هواپیما دانشگاه تهران دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه پیام نور قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین اللهی، امروز در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی افزود: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر خانم یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان و ۵۹۳۴ نفر آقا یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را تشکیل می‌دهند. ­ وی با بیان اینکه این آزمون­ در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان شرکت کننده می‌توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند. عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، اظهار کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت. وزیر بهداشت گفت: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می‌شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می‌ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد. عین اللهی­ گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته‌ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه‌ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته‌ها صورت گرفت. ­

دیگر خبرها

  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد