Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:30:29 GMT

دستگیری عاملان تخریب یک گاراژ در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۱۸۹

دستگیری عاملان تخریب یک گاراژ در تهران

حوادث رکنا: افشین همراه برادرش و یکی از دوستانش به خاطر یک اختلاف قدیمی یک گاراژ را تخریب کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "رسول محبت" رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: اواخر هفته گذشته، فرد میانسالی به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و مدعی بود مالک یک گاراژ تعمیرات خودرویی در حوالی خیابان شهید رجایی است و چند نفر ناشناس با حضور در محل کارش، اموال گاراژش را تخریب و قبل از حضور ماموران پلیس از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، وارد عمل شدند و در بررسی های اولیه دریافتند که شاکی چندی پیش در یکی از کشورهایی اروپایی با فردی به نام " افشین" که در زمینه خرید و فروش خودروهای لوکس فعالیت دارد، آشنا شده و مدتی بعد به علت اختلاف حساب و مسائل شخصی، مجبور به ترک شراکت و بازگشت به کشور شده و در یکی از محلات جنوب شهر تهران در گاراژی در محدوده خیابان شهید رجایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرهنگ محبت افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شواهد و مستنداتی به دست آمد که حکایت از آن داشت که " افشین " در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، شاکی پرونده را با توجه به اختلافات قبلی، تهدید به مرگ و تخریب گاراژش که شاکی پرونده مدیریت آن را بر عهده دارد، کرده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی مأموران، صحت گزارش شاکی را تأیید و مشخص شد، در شب حادثه چند نفر ناشناس که ظاهرا دو نفر از آنها به گفته خودشان از برادران " افشین " بودند با حضور در گاراژ شاکی، اموال گاراز را تخریب و بلافاصله از محل وقوع جرم گریخته اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد تا اینکه در صبح روز 28 دی ماه مخفیگاه متهمان درحوالی خیابان پاسدارن شناسایی و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت به محل اختفای آنها اعزام و در یک عملیات پلیسی 3 تن از عاملان این تخریب را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

سرهنگ محبت با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که به دستور برادرشان مرتکب تخریب شده اند،خاطر نشان کرد: هر3متهم پس از تمکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت حوادث پلیس حادثه جرم اخبار حوادث دستگیری قدیمی تهران تخریب اختلاف فیلم عکس تهران مرد دستگیر شد ویدیو ها زندگی شهادت سردار سلیمانی سرقت تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، این پرونده توسط رئیس دادگاه شماره 18 تحقیقاتی بارسلونا به دلیل شعارهای نژادپرستانه و توهین علیه فوتبالیست برزیلی رئال تشکیل شده است.

قاضی تحقیقاتی را در مورد دو هوادار باشگاه بارسلونا به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در جریان مسابقه ال‌کلاسیکوی اکتبر گذشته در استادیوم المپیک مونتجوئیک (برتری 1-2 رئال) آغاز کرده است.

همانطور که منابع نزدیک به این پرونده به خبرگزاری EFE اطلاع داده اند، با درخواست لالیگا این دو فرد که بازداشت شده اند، احتمالا با مجازات سنگین روبرو خواهند شد و وینیسیوس نیز اعلام کرده می خواهد در دادگاه علیه آنها شهادت بدهد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند