Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: سیاست‌های ما در اعزام ورزشکاران و تیم‌ها به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی رضایی در واکنش به اعتراض اعضای تیم‌های بسکتبال با ویلچر و فوتبال پنج نفره درخصوص عدم اعزام به بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو با وجود کسب سهمیه اظهار کرد: از یک سال قبل سیاست‌های خود درباره نحوه اعزام به پارالمپیک مشخص و اعلام کرده‌ایم و قرار هم نیست که از این سیاست‌ها کوتاه بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مسائل پیش از این و در جلسات مختلف که فدراسیون‌ها نیز حضور داشتند، مشخص شده و حالا در حال اجرا هستیم.

وی ادامه داد: طبق سیاست‌های اتخاذ شده، حمایت‌ها در اعزام از شانس‌های کسب طلا، نقره، برنز و همچنین قهرمانی آسیا است. هر ورزشکار یا تیمی هم که در این سیاست قرار بگیرد، به پارالمپیک اعزام خواهد شد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره قرارداد این کمیته با ورزشکاران گفت: یک نهاد دولتی هستیم و وقتی که قرار است به ورزشکاران مدنظر پول بدهیم، باید قراردادی هم میان طرفین وجود داشته باشد. تا الان 9 ماه پرداخت داشته‌ایم و این روند را طبق قانون و قراردادی که بسته شده، ادامه خواهیم داد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بازی بسکتبال قانون آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن رضایی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران ارزش‌های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است.

وی افزود: به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!