Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه فنی سازمان تیم‌های ملی امروز(دوشنبه) برای انتخاب زنان دو و میدانی‌کار به جهت اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا برگزار شد.

کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی «فرزانه فصیحی» در دوی ۶۰ متر، «سارا ندافی» در دوی ۶۰ متر با مانع، «تکتم دستاربندان» و «پریچهر شاهی» در دوی ۱۵۰۰ و ۳ هزار متر را برای این مسابقات برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو و میدانی‌کاران پیش از این و در مسابقات قهرمانی کشوری نتوانسته بودند رکورد ورودی مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را کسب کنند به همین دلیل با تصمیم فدراسیون دو و میدانی رکوردگیری مجدد دیروز(یکشنبه) برگزار شد و امروز کمیته فنی اسامی دو و میدانی کاران اعزامی به این رقابت‌ها را اعلام کرد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا از ۱۵ تا ۱۷ بهمن در چین برگزار می‌شود.

«پریسا بهزادی» نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با ایرنا این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: در ۲ رده بزرگسالان و جوانان دختران را به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعزام می‌کنیم. شاهی و دستاربندان در رده جوانان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی در خصوص تایید رکورد فصیحی در فدراسیون دو و میدانی ایران نیز توضیح داد: رکورد وی در مسابقات جهانی صربستان در فدراسیون جهانی ثبت شده و پس از اعلام نتیجه آزمایش دوپینگ و تایید صحت آن، این رکورد مورد قبول فدراسیون دو و میدانی ایران قرار می‌گیرد. عملکرد فصیحی در این مسابقات مطلوب بود.  

فصیحی با رکورد ۷:۲۹ ثانیه سهمیه مسابقات جهانی که سال آینده در چین برگزار می‌شود را بدست آورد.

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: او با این رکورد در مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند به مدال دست یابد و با ادامه این روند در مسابقات جهانی هم موفقیت دیگری به همراه خواهد داشت. حتی کسب سهیمه المپیک هم برای او دور از دسترس نیست.

برچسب‌ها پریسا بهزادی فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند