Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران است، بعدازظهر امروز وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد تا شائبات انتخابش به عنوان جانشین مارک ویلموتس قوت بگیرد.

خبرنگاران برای پیگیری این موضوع لحظاتی با علی دایی همکلام شدند.

دایی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: برای تیم ملی کسی با من صحبت نکرده است و الان هم برای جلسه کمیته استیناف اینجا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4830807

منبع: مهر

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی فوتبال ایران کمیته استیناف تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس جام تختی وزارت ورزش و جوانان رقابتهای انتخابی المپیک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان

علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان نسبت به اکران فیلم سینمایی «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان، رییس سابق فدارسیون فوتبال ایران، فیلم سینمایی «پرویزخان» را اثری ارزشمند دانست و از این که زندگی مرحوم پرویز دهداری در قاب سینما نقش بسته است، ابراز خوشحالی کرد.

کفاشیان پس از تماشای «پرویزخان» گفت: آقای دهداری اسطوره فوتبال ایران است و من او را تختی فوتبال می دانم. او زحمات بسیاری برای فوتبال ما کشید و یادگاری های بسیاری برای ما به جا گذاشته است. خوشحالم که فیلمی درباره ایشان ساخته شد.

وی با اشاره به لزوم ساخت فیلم های سینمایی درباره چهره های شاخص ورزشی افزود: قدرشناسی از این افراد می تواند یک الگو برای فوتبالیست‌های امروزمان باشد که بدانند همه چیز صرفا مسائل مالی نیست و احترام و منش و رفتار و اخلاق است که می‌ماند؛ همچنان که اخلاق دهداری ماند و بسیار کسانی هستند که آمدند و رفتند و اسمی از آن‌ها نیست و فراموش شدند. پس ما هم باید بکوشیم که اسم خوبی از خودمان به جای بگذاریم.

کفاشیان در پاسخ به این که بعضی می‌گویند اخلاق در فوتبال کمرنگ شده است، بیان کرد: قبول ندارم که فوتبال ایران اخلاق مدار نیست بلکه معتقدم فوتبال در معرض دید است وهمه مسائل آن دیده می شود و این در حالی است که بسیاری از ورزش ها و عرصه ها هستند که شاید کاستی‌هایشان دیده نشود. با همه فوتبالیست‌های ما باید بسیار مراقب رفتار خودشان باشند.

رییس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: یکی از مشکلات ما در فوتبال این است که کسانی که اخلاق و منش خوبی ندارند مکرر به مردم نشان داده می‌شوند و این شائبه را رقم می زند که جامعه فوتبالی این‌گونه است که در واقع نیست.

وی گفت: چون مردم به فوتبال و کودکان و نوجوانان از فوتبالیست‌ها الگو می گیرند، به همین دلیل همواره باید چهره هایی اخلاق مدار چون دهداری و دیگران سرلوحه باشند. به نظرم سینما در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد.

«پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که مقاطع حساسی از حضور زنده‌یاد دهداری در تیم ملی فوتبال را روایت می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیلبوردهای خبرساز در تهران؛ 15 بازیکن تیم ملی فوتبال استعفا دادند! (+عکس) آمار فروش 6 فیلم اکران نوروزی جواد زرینچه: داستان «پرویزخان» عین واقعیت است/ بدون بازی در لیگ وارد تیم ملی شدم

دیگر خبرها

  • لباس قرمز چینی بر تن برانکو
  • مرد تمام نشدنی فوتبال ایران ۷۳ ساله شد
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردنش از تیم ملی فوتبال ایران
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم پرویز خان
  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • شکستن رکورد علی دایی از سوی مسی به تاخیر افتاد!
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم «پرویزخان»
  • شکستن رکورد علی دایی توسط مسی به تاخیر افتاد
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • اعلام رسمی سرمربیگری ویسی در فولاد