Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو دستور رهبر انقلاب، رییس قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرد هرگونه فعالیت در زمینه «صوت و تصویر فراگیر» را صرفاً در صورت اخذ مجوز از صداوسیما مجاز دانست اما دستور رهبری چه بود و اکنون مصادیق «صوت و تصویر فراگیر» چیست؟

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای اعلام کرد هرگونه فعالیت در زمینه «صوت و تصویر فراگیر» صرفاً در صورت اخذ مجوز از صداوسیما مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بخشنامه رییس قوه قضاییه به شرح ذیل است: «با عنایت به نظریه تفسیری مورخ ۱۳۷۹/۷/۱۰ شورای نگهبان ذیل اصول ۴۴ و ۱۷۵ قانون اساسی و ابلاغیه مقام معظم رهبری مدظله العالی مورخ ۱۳۹۴/۶/۲۲ خطاب به رئیس جمهور محترم، مبنی بر اینکه مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصراّ بر عهده سازمان صدا و سیما است. ضروری است مراجع قضایی و ستادی قوه قضاییه هرگونه استعلام درباره صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را از حیث پروانه فعالیت، مققرات و موضوعات مرتبط از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عمل آورند. بدیهی است، هر گونه فعالیت در این زمینه بدون مجوز آن سازمان غیر مجاز است.»

متن دستور رهبر انقلاب به آن استناد شده و برای نخستین بار منتشر می‌شود، پیرامون «صورت و تصویر فراگیر» بدین ترتیب است: «مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیری در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصراً برعهده سازمان صداوسیما است»

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما وی او دی پخش زنده ساترا مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر + عکس

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آماده سازی و آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر برای استفاده مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش تین نیوز نیوز به نقل از تسنیم، محمد شکیبی نسب، با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر 11گانه استان بوشهر در 11 ماه امسال، اظهار داشت: در این مدت بیش از 58.5 میلیون تن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 6.5 درصدی دارد.

وی میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در 11 ماه امسال حدود 10 میلیون تن دانست و بیان کرد: این میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر نسبت به 11 ماه سال گذشته 3.5 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزایش 18 برابری ترانزیت کالا در بنادر استان بوشهر در مدت یاد شده را از دیگر موفقیت های این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد این میزان ترانزیت نشان از رونق فعالیت بندری در استان دارد و این در حالی است که با توسعه زیرساخت ها سال 1403 تحول شگرف و مهمی در این حوزه ایجاد می شود.

شکیبی نسب یکی از ظرفیت های مهم استان ساحلی بوشهر را گردشگری دریایی دانست و بیان کرد: در این راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اقدامات مهمی در عرصه خدمات رسانی به مسافران انجام داده است.

وی از آماده سازی پایانه بین المللی مسافری دریایی بوشهر برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر برای استفاده گردشگران در ایام تعطیلات نوروز آماده سازی و آغاز شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه سفرهای گردشگری دریایی تا 25 فروردین ادامه دارد خاطرنشان کرد: بیش از 100 نفر در طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز مشارکت دارند.

شکیبی نسب از آمادگی ایستگاه های جستجو و نجات دریایی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با هدف تأمین ایمنی تردد در نوار ساحلی استان بوشهر و ارائه خدمات امدادی در صورت نیاز، ایستگاه های جستجو و نجات دریایی استان بوشهر با تجهیزات مدرن امدادی از جمله شناور و قایق های ناجی در طول نوار ساحلی استان بوشهر با نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته آماده خدمات رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه بنادر و دریانوردی استان بوشهر در شاخص محیط زیست دریایی و مقابله با آلودگی دریایی در کشور رتبه برتر کسب کرد گفت: خدمات و فعالیت اداره کل بنادر و دریانوردی به صورت شبانه روزی است و در راستای جذب بودجه سرمایه ای موفق به کسب رتبه برتر بین دیگر بنادر کشور شد.

زیرساخت های اقامتی در استان بوشهر افزایش یافت

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از آمادگی استان برای حضور گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: در این راستا زیرساخت های اقامتی در استان بوشهر افزایش یافته است.

اسماعیل سجادی منش با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به گردشگران فراهم شده است اظهار داشت: علاوه بر هتل، هتل آپارتمان و مهمانسرا مراکز بوم گردی و اقامتی در روستاها و نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر فعال شده است.

وی از افزایش ظرفیت مراکز اقامتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افتتاح طرح های مختلف ظرفیت های اقامتی استان بوشهر در شهرها و روستاهای استان افزایش یافته است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در روز طی ماه مبارک رمضان
  • آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر + عکس
  • فعالیت ۲۵۰ خانه مسافر مجاز در استان یزد
  • ◄ تسهیل مجوز شرکت‌ های حمل و نقل کالا؛ ضرورتی برای مقابله با انحصار
  • چالش‌های مد و لباس و «ایونت»‌هایی که نقش چسب‌زخم را ایفا می‌کنند
  • سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت شرکت دانش‌بنیان پهپادهای سمپاش: نباید تولید کنید!
  • صف‌آرایی قوه قضاییه برای مقابله با گرانی/ کارگران درباره افزایش حقوق خود بدانند...
  • سازمان نظام پزشکی با اشاره به مهاجرت یک جراح مشهور: کشور با کمبود شدید جراح قلب اطفال مواجه است/ مهاجرت جراحان، از مهم‌ترین علل مشکلات موجود در حوزه کودکان است/ پزشکانی که صرفا جراحی پیچیده و نوزادان را انجام می‌دهند کمتر از ۵ نفر است
  • چالش‌های مد و لباس و «ایونت‌»هایی که نقش چسب‌زخم را ایفا می‌کنند
  • سال رونق فراگير فرهنگ و هنر