Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد علاقه‌ای به انتقاد واضح از بازیکنانش در جمع خبرنگاران ندارد.

طرفداری- پس از شکست 1-0 چلسی مقابل نیوکاسل، حالا آبی‌ها خود را برای دربی لندن و دیدار مقابل آرسنال آماده می‌کنند. فرانک لمپارد پیش از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شده و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

به گزارش فوتبال لندن، فرانک لمپارد به سوالات زیر پاسخ داد:

وضعیت ریس جیمز و مارکوس آلونسو

جیمز از ناحیه زانو مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم نبود. شانس بازی دارد و فردا درباره آن تصمیم می‌گیرم. در شروع فصل نیز مصدومیتی داشت و امیدوارم فردا بتواند بازی کند. آلونسو مشکلی ندارد.

در ژانویه به خرید مهاجم نیاز دارید؟

 کمی در این پست مشکل داشته‌ایم اما خرید مهاجم، لزوما باعث تسریع روند بهبودی نمی‌شود.

 در بازی‌ها، با مشکلات ذهنیتی روبه‌رو هستید؟

فقط نمی‌خواهم همه چیز را به این ربط دهم و موارد زیادی وجود دارد. شما فقط غریزه بی رحمی ما به حریفان و خونسردی را می‌بینید. باید این مورد را تمرین کنیم و بهتر شویم. در غیر این صورت نمی‌توان بلندپروازی داشت. 

نقل و انتقالات باشگاه

به خرید خاصی نزدیک نیستیم. 

کاوانی

بازیکن خوبی است. به رفتار و ذهنیتش علاقه دارم. در مورد شرایطش اطلاعی ندارم. بازیکن با تجربه‌ای است اما بازیکنان دیگری نیز از این مورد برخوردارند. 

ژیرو و موزس

در مورد ژیرو چیز زیادی نمی‌توانم بگویم. درباره موزس هم او با ذهنیت جدایی به باشگاه بازخواهد گشت. مذاکراتی در حال پیگیری است. 

کپا

همیشه از بازیکنانم پشتیبانی می‌کنم و درباره او هم همینطور است. بعضی اوقات سیوهای خوبی انجام می‌دهد و در بعضی موارد نیاز به انجام کارهایی احساس می‌شود. 

به فاصله بیش‌تری میان بازی‌ها نیاز دارید؟

مطمئن نیستم چون شرایط یکسانی با آرسنال داریم. هر بازی به نوع خود دشوار است و می‌خواهید که حستان نسبت به بازی قبلی را تغییر دهید.  

مشکلات آرسنال

لیگ بسیار رقابتی دنبال می‌شود. می‌دانم که تیم خوبی هستند و بازیکنان قابلی نیز دارند. از وقتی آرتتا آمده، شرایطشان تغییر کرده و باید بهترین خود را نشان دهیم. 

نقل و انتقالات

برای خرید بازیکن با نگاه بلند مدت، شرایط دشوار است. گزینه‌های چندانی وجود ندارد و به دنبال موارد کوتاه مدت هستیم. 

تاثیر آرتتا در آرسنال

تاثیری بسیار سریع و ناگهانی داشت. وقتی مقابلشان بازی کردیم، این را حس کردیم. مربی بسیار خوبی هست و به زمان احتیاج دارد. 

با کپا صحبتی انجام داده‌ای؟

مستقیم با او صحبت نکرده‌ام. درباره این که با میکروسکوپ در چنین مواردی ریز بشویم، حساس هستم. این شرایط برای تمام بازیکنان وجود دارد و سعی دارم رو به جلو حرکتشان بدهم. دروازه بان خوبی است و لحظاتی نیز باعث شده برای سیوهایش، امتیاز کسب کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است