Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی روز به روز استحکام نظام و مردم بیشتر شد، گفت: مردم پای نظام ایستاده‌اند و سوء مدیریت‌ها را به پای نظام نمی‌نویسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار محمد تولایی در مراسم "اجتماع عظیم حامیان مقاومت در راه ولایت" که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نماد و اسوه تمام معنای مقاومت در پیمودن راه ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مراسم تشییع باشکوه شهید سردار سلیمانی افزود: تشییع پیکر حاج قاسم بزرگترین مراسم تشییع تاریخ جهان بود که با حضور قریب به ۵۰ میلیون نفر در ایران و سایر کشورهای جهان و حتی در ۷۰ شهر آمریکای جنایتکار که رئیس جمهور احمق آن با وقاحت مسئولیت ترور را برعهده گرفت، برگزار شد.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به نحوه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا سال‌هاست که رهبران مقاومت را ترور می‌کند و پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است. 

تولایی با طرح این سوال که چرا آمریکا به طور علنی و رسمی دست به ترور زد؟ ادامه داد: سه فروند هواپیمای F35 که بالاترین نوع هواپیما است، سه فروند بالگرد آپاچی که از مدرن‌ترین بالگرد است و دو فروند پهپاد و در کل هشت فروند پرنده برای ترور شهید سلیمانی وارد فضای فرودگاه بغداد شدند که علت این کار باید موشکافی شود.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در چهل سال گذشته یادآور شد: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا نشان می‌دهد که آمریکا از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب برای اقدامات تروریستی آموزش‌ها دیده و تجهیزات لازم را مهیا کرده بودند و ترورهایی نیز داشتند که به اهداف خود نرسیدند و این خون‌ها باعث تقویت نظام شد.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: توطئه‌های زیادی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی به کار بردند و از دی ماه ۱۳۹۶ با طراحی فتنه‌ و آشوب برای اهداف خود استارت زدند و اعلام کردند که انقلاب اسلامی ۴۰سالگی خود را نخواهد دید اما با همراهی مردم چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و روز به روز استحکام نظام و مردم بیشتر شد.

تولایی با بیان اینکه مردم پای نظام ایستاده‌اند و سوء مدیریت‌ها را به پای نظام نمی‌نویسند، گفت: در ادامه توطئه‌های خود، طرحی را به بهانه مبارزه با فساد از لبنان شروع کردند در عراق هم ادامه دادند و با گرانی قیمت بنزین در ایران هم به طور ناقص اجرا کردند.

وی با اشاره به پرتاب موشک‌ها به پایگاه عین الاسد بیان کرد: طبق اطلاعات به دست آمده در پایگاه عین الاسد تا امروز حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند و آمریکا با این همه ادعا نتوانست اقدام کند.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه در پایان با اشاره به اینکه آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است، خاطرنشان کرد: ذلت یک ملت وقتی است که در مقابل مستکبرین تسلیم شود چرا که هروقت کوتاه آمدیم دشمن پیشروی کرده و هروقت ایستادگی کردیم دشمن عقب نشینی کرده است.

انتهای پیام/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شهید سپاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز شوراها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.«مقام معظم رهبری» 

انقلاب شکوهمند مردم ایران پایه گذار نظامی شد که به عنوان جمهوری اسلامی بر تصمیم، نقش و قدرت مردم استوار شده و شوراهای مردمی به لطف این نظام شکوهمند، قوت و استحکام بی سابقه و تاریخی یافته و اراده مردم در قالب شوراهای گوناگون به ویژه شوراهای روستایی و شهری محقق شده است.

نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز "شوراها" نامگذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

"شوراها" از یک سو بر آمده از خواست و اراده مردم هستند و از سوی دیگر زمینه ساز حضور فعال و پرثمر مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و در طی چندین دوره فعالیت‌، این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی که پیدا کرده جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است.

مشورت و همفکری از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و از این روی، روز "شوراها" فرصتی است تا از تلاش‌های ارزنده و فعالیت‌های ثمر بخش این نهاد انقلابی که همواره در پی احقاق حقوق و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام برداشته‌اند قدردانی شود.

بر خود لازم می‌دانم این روز مبارک را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان خراسان رضوی که در این جایگاه، خدمتگزار مردم منطقه خویش هستند تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق بیش از پیش همه اعضای خدوم شوراها را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد