Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، یک وبگاه ویژه امور نظامی در تحلیلی به ارتقاء تجهیزات رزمی و جنگ الکترونیک ناوچه‌های «البرز» نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

 

وبگاه «جینز دیفنس» در گزارشی که چندی قبل در این زمینه منتشر ساخت نوشته است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ناو‌های کلاس الوند خود را به سامانه‌های رزمی جدید بومی تجهیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این وبگاه با استناد به تصاویر منتشر شده از ناوچه البرز با شماره بدنه ۷۲ در جریان رزمایش ایران با نیروی دریای چین و روسیه در دسامبر ۲۰۱۹ (دی) نوشت: این تصویر نشان می‌دهد که «سامانه دفاع نقطه‌ای کمند» (دفاع نزدیک دریایی) و سامانه کنترل آتش (FCS) در بخش میانی کشتی پشت دودکش نصب شده است. سامانه کنترل آتش نیز شامل مدیریت کنترل آتش الکترو اپتیکالی و یک سامانه توپی شکل کوچکتر شبیه به سامانه‌های پدافند هوایی «سراج-۱» است.

 

این وبگاه در ادامه با اشاره به ارتقا سامانه ناو البرز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشته است که یک پرتابگر ۱۲ تایی چف و فلر نیز روی این ناوچه نصب شده که پیشتر مشابه آن روی ناوچه «سهند» مشاهده شده بود.

 

جینز دیفنس در خاتمه به ارتقا سامانه جنگال (جنگ الکترونیکی) ناوچه سهند اشاره کرده است.

 

ایران چندی قبل رزمایش دریایی مشترک را با روسیه و چین در آب‌های شمالی اقیانوس هند و دریای عمان برگزار کرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ناوچه ناو نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش