Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:34:02 GMT

کاهش 30 درصدی در مطالبات شهرداری اردبیل

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۰۱۸

کاهش 30 درصدی در مطالبات شهرداری اردبیل

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از کاهش 30 درصدی مطالبات و عوارض شهرداری اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

حمید لطف‌اللهیان در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در مطالبات خود 30 درصد کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف ایجاد فرصتی استثنایی برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از اول بهمن ماه تا بیستم اسنفند ماه سالجاری از این شرایط بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین تهاتر مطالبات فرصتی برای تشویق پیمانکاران و شهروندان است و ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.

لطف اللهیان گفت: لایحه این طرح در راستای تحصیل درآمدهای شهرداری و همچنین تشویق شهروندان برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و با تصویب طرح توسط اعضای شورای شهر، مجوز صادر شده و از اول بهمن اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند و کسب و پیشه سالهای قبل و جاری، جرائم ماده 100 و عوارض متعلقه بعد از ماده 100، کل عوارض بهاء خدمات مسکونی و تجاری و عوارض پذیره، کل عوارض اعیانی غیر مسکونی و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال‌های قبل و جاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقال، بخشودگی جرایم سال‌های قبل مربوط به عوارض خودرواز جمله مواردی است که شامل این طرح می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: از اول بهمن تا 25 بهمن ۳۰ درصد کاهش و از ۲۶ تا ۲۰ اسفند ماه سالجاری ۲۰ درصد کاهش به شرط پرداخت نقدی از ۵۰ درصد نقدی و مابقی در پنج قسط و شروع قسط از شرایط و نحوه وصول عوارضات شهرداری است و تمامی ادارات دولتی و بانک‌ها و موسسات خصوصی نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مطالبات معوق دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه