Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@00:32:01 GMT

بازدید نوبخت و فتاح از آزادراه تهران - شمال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۵۱۱

روسای سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مستضعفان از قطعه نخست آزادراه تهران - شمال بازدید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این آزادراه یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی کشور است و قطعه نخست آن ۳۲ کیلومتر طول دارد.
۴۲ درصد از قطعه اول آزادراه به طول ۱۳ و نیم کیلومتر از داخل تونل عبور می‌کند و ۳۹ تونل به صورت رفت و برگشت در این قطعه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲۵ پل بزرگ به طول ۳۱۰۰ متر و ۲۰ کیلومتر دیوار حائل برای حفاظت از محیط زیست در این قطعه ساخته شده است.

قطعه یک آزادراه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد و با بهره برداری از آن ۸۶ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی خواهد شد.

با بهره برداری از قطعه یک که از دهکده المپیک تا شهرستانک ادامه دارد، دسترسی از تهران به چالوس را به میزان ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌کند.

کاهش ۴۴۷ میلیون کیلومتری استهلاک مسافت عبوری، کاهش ۳۷ میلیون تنی آلاینده‌ها و نقش ویژه در کاهش تصادفات از جمله مزایای افتتاح قطعه اول این آزادراه است.

در مواقع عادی این آزادراه موجب کاهش یک و نیم ساعتی تردد به شمال کشور می‌شود و در مواقع اوج تردد این مقدار به بیش از سه ساعت افزایش می‌یابد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبخت فتاح آزاد راه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام