Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین-مریم علیزاده؛ روز گذشته عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به بهانه روز پاک، پرده از عامل اصلی آلودگی کلان شهرها برداشت. موضوعی که از سال گذشته اقتصادآنلاین به آن پرداخت و طی سلسله گزارش هایی ابعاد مختلف آن را منتشر کرد. آخرین گزارش با تیتر «نقش افزایش ظرفیت سوخت مایع در آلودگی هوا/چالش‌های تولید مازوت مازاد » به متهم اصلی آلودگی هوای تهران یعنی مازوت سوزی نیروگاه ها اشاره کرد و بنیان این پدیده را انباشت بیش از حد نفت کوره در پالایشگاه ها دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن کامل گزارش را در لینک زیر بخوانید؛

www.eghtesadonline.com/fa/tiny/news-404608

اما حالا یک مسئول دولتی بر این ادعا صحه گذاشته و عامل چتر سیاهی تهران را مازوت مازاد اعلام کرده است.

در این رابطه کلانتری دیروز گفت: تحریم‌ها از یک طرف باعث شد وزارت نفت نتواند مازوت تولیدی خود را صادر کند، از طرف دیگر وقتی مانع مصرف مازوت در نیروگاه‌ها شدیم انبار پالایشگاه‌ها پر از مازوت شد به طوری که در آستانه تعطیلی بودند چون نه می‌توانستند مازوت را مصرف کنند و نه صادر به ناچار نیروگاه‌ها دوباره به مازوت سوزاندن روی آوردند و گرفتار هوای آلوده شدیم، یعنی دچار دور بسته‌ای شده‌ایم که در شرایط تحریم نمی‌دانیم چطور از آن بیرون بیاییم.

این درحالی است که تا پیش از این عامل مصرف سوخت مایع از سوی نیروگاه ها ، کمبود گاز عنوان شده بود. اما حالا مشخص شد که گاز هست اما مازوت بیشتر از آن هست و باید سوزانده شود حالا به هر قیمتی !

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نیروگاه عیسی کلانتری سازمان حفاظت از محیط زیست آلودگی تهران مازوت بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت