Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی طهرانی مقدم مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی تولید محتوا بسیج در استان گفت: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، رویداد استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج همگام با سایر نقاط کشور در تاریخ دوم لغایت چهارم بهمن ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این رویداد ۴۸ ساعته در سه محور پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در حسینیه بزرگ عاشقان ثارالله علیه السلام زاهدان برگزار می‌شود.

به گفته مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان؛ این رویداد تخصصی برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این حوزه بر اساس فراخوان صادر شده ثبت نام نموده اند و در ۴۸ ساعت در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره به رقابت می‌پردازند و تا بهترین محصولات را از نظر فنی و محتوایی در پایان ارائه دهند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان با تاکید براینکه کلیه شرکت کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی می‌باشند، تصریح کرد: برگزیدگان این رویداد ضمن تجلیل در استان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در ماه جاری در تهران برگزار میشود را دریافت خواهند کرد.

طهرانی مقدم با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از نرم افزار‌ها و پلاگین‌ها برای شرکت کنندگان وجود ندارد، گفت: کلیه تیم‌های حاضر در این رویداد می‌بایست تجهیزات الکترونیکی اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد ۴۸ ساعته به همراه داشته باشند.

او  تاکید کرد: شکست حصر تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغ شده از سوی رهبر انقلاب و ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در سراسر کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد ملی می‌باشد که در دنیا کم نظیر است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان