Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی با هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: ما با جدیت و اشراف کامل اطلاعاتی با مفسدان و اخلالگران اقتصادی برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سردار «حسین رحیمی» امروز سه شنبه یکم بهمن در همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید گفت: ما به دنبال کسب نگاه هم افزا، وحدت بخش و یک حرکت جهادی و جدی در این مسیر هستیم که اجرای فرامین مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اهداف این همایش تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های نخبگان کشور و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران، برخورد با قاچاق کالا و ارز و مفسدین اقتصادی، ایجاد تعامل بین نخبگان و فعالان اقتصادی با ناجا و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب برای غلبه بر مخاطرات اقتصادی را از جمله اهداف این همایش برشمرد.

 

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی استقرار نظم و امنیت کشور در کنار قوه قضاییه و دولت به دنبال ایفای نقش اساسی خود در این زمینه است.

 

سردار رحیمی بیان کرد: امروز کشور ما در حوزه اقتصادی نیازمند تعامل، همزبانی و همدلی است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی استقرار نظم و امنیت کشور در کنار قوه قضاییه و دولت به عنوان ایفای نقش اساسی خود در این زمینه است.

 

وی اظهار کرد: به برخی از افرادی که به دنبال سؤ استفاده هستند، هشدار می دهم که نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود با جدیت و اشراف کامل و مقتدرانه با آنها برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه رویداد ملی فهما مسجد مفسد اقتصادی سردار رحیمی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد