Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@14:13:14 GMT

نمای جالب دفتر زیمنس در ابوظبی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۹۴۴

نمای جالب دفتر زیمنس در ابوظبی+تصاویر

دفتر مرکزی زیمنس در خاورمیانه که در سال ۲۰۱۶ و با مساحت ۲۲۸۰۰ مترمربع در شهر مصدر ابوظبی افتتاح شد. ایده طراحی این ساختمان اداری توسط زیمنس ارائه شده است و یک رکورد جدید برای ساختمان‌های پایدار در خاومیانه به شمار می‌رود. اکثر واحد‌های اداری این ساختمان بر فراز میدان عمومی شهر قرار دارند و بر روی میدان سایه خواهند انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طراحی دفتر مرکزی زیمنس در خاورمیانه به صورتی انجام شده است که انگار یک جعبه در داخل جعبه‌ای دیگر قرار گرفته است. در طراحی این ساختمان به اقلیم منحصر به فرد منطقه و جهت نور خورشید نیز بسیار توجه شده است. جعبه داخلی به منظور کاهش تبادل انرژی با عایق‌های بسیار قوی پوشانده شده است که میزان گرمای دریافتی از خورشید را به حداقل میرساند در حالی که میزان نوری که در طول روز به ساختمان نفوذ میکند را به حداکثر می‌رساند.

دفتر مرکزی زیمنس در خاورمیانه در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات توسط نه راهرو و شش فضای مرکزی به یکدیگر متصل میشوند. این ساختمان با حداکثر انعطاف پذیری طراحی شده است و می‌تواند به ترکیبی از فضا‌های مختلف تقسیم شود.

مسئولان پروژه دفتر مرکزی زیمنس در خاورمیانه اعتقاد دارند این ساختمان در هر دو سطح داخلی و بین المللی پتانسیل‌های زیادی دارد و میتواند یک منبع الهام بخش برای پروژه‌های دیگر در خاورمیانه و حتی فراتر از آن باشد. آن‌ها این پروژه را تنها به خاطر خلق یک ساختمان زیبا طراحی نکرده اند؛ بلکه به دنبال بهترین راه حل برای ایجاد یک ساختمان پایدار و سازگار با محیط زیست و یک محیط اداری کارآمد بودند.            
منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون طراحی ساختمان طراحی داخلی ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)