Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کریمی دبیر پویش نامه‌ای به سردار آسمانی در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سرباز ولایت و شهید ملی و بین المللی است و به همین دلیل باید نسل جوان و نوجوان با سیره اخلاقی و زندگی آسمانی او آشنا شود.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی الگوی کامل شخصیت ایرانی- اسلامی است گفت: این شهید آسمانی، احساسات ضداستکباری ملت‌های منطقه را بیش از پیش برانگیخته است و نسل نوجوان باید با دلایل محبوبیت این شهید چه در دوره حیات و چه تجلیل باشکوه مردمی از پیکر ایشان مطلع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی همچنین با اشاره به پویش نامه‌ای به سردار آسمانی، ادامه داد: تاکنون آثار قابل توجهی به دبیرخانه این پویش ارسال شده که بیشترین آثار به ترتیب مربوط به استان‌های تهران، خراسان رضوی و کرمان بوده است.

دبیر پویش نامه‌ای به سردار آسمانی اضافه کرد: همچنین بیشترین دلنوشته‌های رسیده به دبیرخانه، مربوط به دختران دانش آموز ۱۴ تا ۱۶ سال است.

 گفتنی است این پویش ویژه گروه سنی شرکت کنندگان ۱۲ تا ۱۸ سال و فرصت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه  ۱۳۹۸ است و جدا از داوری آثار و معرفی برگزیده‌ها، برترین آثار دریافتی در قالب یک مجموعه کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند دلنوشته‌های خود را حداکثر در ۵۰۰ کلمه تایپ شده به نشانی الکترونیک: sardareasemani@gmail.com یا به نشانی دبیرخانه پویش سردار آسمانی واقع در میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم غربی، شماره ۳ یا شبکه‌های اجتماعی سروش و بله به نام سردار آسمانی به خط ۰۹۱۲۸۱۹۲۳۱۸ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۵۱۳۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان می توانند فرم فراخوان را از سایت  http://nojavantehran.ir  حوزه هنری کودک و نوجوان دریافت کنند.

کد خبر 4831609 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی حوزه هنری ادبیات کودک و نوجوان گردشگری ادبیات کتاب و کتابخوانی سردار سلیمانی ترجمه رایزنی فرهنگی میراث فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ نشر مرکز خانه کتاب بازار نشر فرهنگستان هنر ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • آرپیچی جواب شهید ادبیان به امان نامه صدام در عملیات بازی‌دراز
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل